Bart

Erg goed! Top assortiment en de schoenen kwamen snel aan. Voldoet aan de verwachtingen.

Hilde

Top schoenen, mooie merken. Al meerdere paren besteld en altijd tevreden!

Danilo

Prima ervaring. Niks mis mee. Viel me mee hoe goed de schoenen nog waren.

Erna

Prachtige schoenen voor mij en mijn man. 4 topmerken.

Janina Ekkers

Slecht, word niet gereageerd als iets retour gezonden moet worden omdat het afgeleverde niet voldoet aan eisen, zoals te grote maat en kapotte rits bij geleverde laars

Ellen Giljam

Contact via app en mail en messenger ronduit zeer matig. Er wordt niet of nauwelijks concreet gereageerd. Postzending retourgezonden op eigen kosten! ook geen verdere afwikkeling van retourorders... Contact via app en mail en messenger ronduit zeer matig. Er wordt niet of nauwelijks concreet gereageerd. Postzending retourgezonden op eigen kosten! ook geen verdere afwikkeling van retourorders via afterpay.
In bestelling zaten twee verschillende maten van dezelfde schoen als paar. Dus 1x 38,5 en 1x 38.
Een ontevreden klant dus...

Annemiek

De schoenen die ik heb gekregen, zijn kapot. Tot op heden geen reactie gekregen op de pogingen tot contact (whatsapp/mail).

Denise

Leuke schoenen, betaalbaar!

Linda Gerritsen

Slechte klantenservice

Reactie 95percent:

Hi Linda, excuses voor de slechte klantenservice. Wij hebben contact opgenomen om het te bespreken maar helaas geen gehoor. Wij horen graag van u om het negatieve gevoel weg te nemen. Met... Hi Linda, excuses voor de slechte klantenservice. Wij hebben contact opgenomen om het te bespreken maar helaas geen gehoor. Wij horen graag van u om het negatieve gevoel weg te nemen. Met vriendelijke groet, 95Percent

Jan de Witt

Snel, goedkoop betrouwbaar