Jantine de Witte

Zeer goed en snel betrouwbaar

Esther plug

Prima bedrijf

Rudi

Mooi site overzichtelijk en snelle levering

Carla Wijnberg

Positief, snelle levering na bestelling

Kristine Bourgonjon

Aankopen geen probleem maar retourneren geen reactie of hulp mbt hoe dit moet.

Reactie 95percent:

Helaas vanuit België hebben we een aparte retourprocedure. Helaas is antwoordnummer niet mogelijk op dit moment. Gelukkig hebben we het kunnen oplossen. Excuses voor de teleurstelling. Veel plezier... Helaas vanuit België hebben we een aparte retourprocedure. Helaas is antwoordnummer niet mogelijk op dit moment. Gelukkig hebben we het kunnen oplossen. Excuses voor de teleurstelling. Veel plezier met de schoenen die u houdt.

René Mackenbach

Alles prima, maar beloof niet vóór21.30 bestellen, volgende dag in huis..

Reactie 95percent:

Goedendag Rene, met een accuratie van 99,4% leveren wij uit wat er besteld wordt voor 21:30. Ook uw product. Helaas door DHL is er iets fout gegaan tijdens het verzendproces. Daar hebben wij geen... Goedendag Rene, met een accuratie van 99,4% leveren wij uit wat er besteld wordt voor 21:30. Ook uw product. Helaas door DHL is er iets fout gegaan tijdens het verzendproces. Daar hebben wij geen grip op. Hopelijk compenseren de prachtige sneakers de teleurstelling. Groet, liefde, knipoog 95PERCENT

J.

Ik ben blij dat ik 95 percent via een advertentie tegenkwam. Ideaal, deze verkoop van schoenen tegen een lagere prijs die er nog helemaal netjes uitzien. Bovendien is het ook nog eens een duurzame... Ik ben blij dat ik 95 percent via een advertentie tegenkwam. Ideaal, deze verkoop van schoenen tegen een lagere prijs die er nog helemaal netjes uitzien. Bovendien is het ook nog eens een duurzame manier van schoenen kopen.
De verzending verliep snel en soepel.

Janneke Haasnoot

Prima, mooie schoenen voor een prima prijs. Netjes verpakt.