mijntje van den berk

Zeer positief, snelle levering, goede kwaliteit en goede retourneringsvoorwaarden

Maurice Snijders

Prima schoenen voor aantrekkelijke prijzen

De Jonge

Duidelijke en overzichtelijke website, schoenen werden snel geleverd. Kwaliteit van schoenen is in werkelijkheid gelijk aan hetgeen op de website is vermeld, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Fenny De Jonge

Vlotte levering maar het is nogal wisselend wat betreft de reactie op de mail, soms wordt er al binnen een dag gereageerd maar het duurt soms ook wel een week

M. Heesen

Tot nu toe ben ik zeer teleurgesteld. Het begon heel goed! Super snelle levering en de schoenen netjes verpakt in een nette doos. Bij opening kwam ik erachter dat ik een onpaar had ontvangen, alles... Tot nu toe ben ik zeer teleurgesteld. Het begon heel goed! Super snelle levering en de schoenen netjes verpakt in een nette doos. Bij opening kwam ik erachter dat ik een onpaar had ontvangen, alles aan de rechterschoen was anders dan aan de linker.. ook een verschillende maat. Heb de schoenen kunnen retourneren(kostte wel wat moeite om reactie te krijgen) Nu hopen dat ze de rekening ook daadwerkelijk cancelen. Een goed bedrijf onderscheid zich door een goede service. Voor mij nooit meer!! En zal blij zijn als alles geregeld is en er vanaf ben. Helaas wat ik vind het concept ontzettend goed/duurzaam!

Reactie 95percent:

Excuses ook via deze weg. Helaas bleken de schoenen 2 verschillende modellen te zijn. Door de snelheid waarop we moeten werken is het soms zo dat we iets over het hoofd zien. Excuses and a lot of... Excuses ook via deze weg. Helaas bleken de schoenen 2 verschillende modellen te zijn. Door de snelheid waarop we moeten werken is het soms zo dat we iets over het hoofd zien. Excuses and a lot of love, 95PERCENT

Aliene Mannens

Ik vind het lang duren voor je een antwoord krijgt en het duurt ook lang dat je je geld terug gestort krijgt afgelopen zaterdag boots terug gestuurd nog niets van gehoord en mijn geld nog niet terug

Reactie 95percent:

Hi Aliene, erg vervelend dat u het zo ervaart. Helaas zijn we geen mega onderneming. Dit betekend dat we snel alles verwerken maar niet op de dag zelf zoals bijvoorbeeld Zalando. Maar je mag er... Hi Aliene, erg vervelend dat u het zo ervaart. Helaas zijn we geen mega onderneming. Dit betekend dat we snel alles verwerken maar niet op de dag zelf zoals bijvoorbeeld Zalando. Maar je mag er vanuit gaan dat het geld binnen 14 dagen altijd op uw rekening staat. With a lot of love, 95percent

Manon de Bueger

Goede website, makkelijk bestellen en snelle levering

Jeroen Peijnenburg

Dimitri

Goed en overzichtelijk

A.H. Olde Keizer

Overzichtelijke site, goede garantie betaling en retourregeling