Gonda Barten

Geen klachten

eva de keizer

Kwaliteit tijd klopt met de omschrijving (ranking sterren). snelle levering.

Erwin Harmsen

Snelle levering en super mooie sneakers

J.B. van Dalfzen

Ellen Kalkhoven

Wat een fijne service! Top kwaliteit.

Greet van de Velde-Gijsbers

Ik heb twee paar schoenen besteld, de levering duurde langer dan op de website staat. Ik had op vrijdag voor 21:30 besteld, op de website staat "de volgende dag geleverd", maar het werd dinsdag.... Ik heb twee paar schoenen besteld, de levering duurde langer dan op de website staat. Ik had op vrijdag voor 21:30 besteld, op de website staat "de volgende dag geleverd", maar het werd dinsdag.
De schoenen zagen er prima uit, vijf sterren voor het produkt! Ik heb het paar gehouden dat het beste zat. Kwaliteit is heel goed, verpakking is netjes en terugsturen ging ook eenvoudig. Ik wacht nog op terugbetaling, inmiddels een week geleden is mijn retour afgeleverd.

Femke van Herpen

Top, snelle levering en goede producten

Brigitte van Ham

Top service, snelle levering en goed product voor een hele goede prijs. 1 keer contact opgenomen. Een hele goede klantenservice. Complimenten!

Marcel Nieuwland

Schoenen gekocht die vrij snel kapot bleken. Op kosten van 95Percent laten herstellen, zonder gedoe of gezeur

Susanne Foort

WÉRKELIJK !!! &, IK ZEG HET AAN ÁLLEN,
DÉZE FÍRMA HEEFT MIJ MET STOMHEID GESLAGEN !!! IK BEN EEN BIJZONDER INTEGER MENS, & IK ZEG Ú ÁLLEN, BESTEL BIJ HÉN !!! IN ÉÉN WOORD : GÉWELDIG !!! WÉRKELIJK !!! &, IK ZEG HET AAN ÁLLEN,

WAT EEN MÉÉR DÁN PRÁCHTIGE ERVARING !!! SUUUUUPER PÉRSOONLIJKE SERVICE !!!

WÓÓRDEN SCHÍETEN MÍJ ÉCHT TÉKORT !!!

MÍJN BÉSTELLING, TOEN IK HET ARTIKEL ONTVING, WERD NIET ÁLLEEN SÚPER SNÉL GÉLEVERD, ... MÁÁR WAS/IS ÓÓK EXACT ZOALS IK HET OP HÚN WEBSITE ZAG !!! ÍN ÉÉN WÓÓRD : OOOOH SUUUUPER TOP !!!

&, VÓLLEDIG WÁÁRHEIDSGÉTROUW !!!!!

I ? IT, ... WAT EEN GÉWELDIGE FÍRMA !!!

AUB, LIEVE EIGENAAR VAN DEZE FIRMA, BLÍJFT Ú ZÓ !!! WÉÉS & BLÍJF DÉ ÚITZONDERING, ... BLÍJF ÍNTEGER, & ZO GIGA WAARHEIDSGETROUW ALS U BENT !!!

NÍETS DÁN LÓF !!!!! BRAVO ????? !!!