Diana

Alles tot in de puntjes geregeld

Yvette Barewijk

Snel, mooie kwaliteit product en duurzaam verhaal!

Wouter-Jan Verhoeff

Product zoals beschreven. Prima kwaliteit

Maurice Hendriks

Twee keer een paar schoenen besteld, eerste paar perfecte staat, tweede paar één schoen helemaal kapot van binnen. Dus tot nu toe gemengde gevoelens.

Monique De Sain

Prima en nette spullen, goede prijs-kwaliteit en snelle service ! Ik zou alleen niet 0npaar schoenen gebruiken in de communicatie. De eerste keer dacht ik dat ik niet goed had opgelet en... Prima en nette spullen, goede prijs-kwaliteit en snelle service ! Ik zou alleen niet 0npaar schoenen gebruiken in de communicatie. De eerste keer dacht ik dat ik niet goed had opgelet en verschillende maten zou krijgen.

Judith Leeuwenkamp

Ik heb drie paar schoenen besteld waarover ik over 2 tevreden ben hie ze eruit zien (1 paar gaat terug is toch niet mijn smaak) maar over1 paar was ik zeer ontevreden. Het betreft een paar heren... Ik heb drie paar schoenen besteld waarover ik over 2 tevreden ben hie ze eruit zien (1 paar gaat terug is toch niet mijn smaak) maar over1 paar was ik zeer ontevreden. Het betreft een paar heren enkellaarzen waarbij de hakken zeer lelijk zijn afgewerkt en de hakranden zelfs los zaten. Jammer maar gebasseerd op mijn andere ervaringen zou ik in de toekomst toch weer bij u bestellen.

Danny

Uitstekend! Het is zoals het is. Geen nieuwe, maar wel erg jong gebruikte schoenen. In prima conditie.

Koen Scholten

Goede, snelle levering. Dik tevreden!

Do

Ik kreeg kapotte schoenen opgestuurd. Dat was natuurlijk niet de bedoeling en na contact te hebben gehad is alles keurig netjes opgelost. Dat vind ik uiteindelijk het belangrijkste, daarom zou ik... Ik kreeg kapotte schoenen opgestuurd. Dat was natuurlijk niet de bedoeling en na contact te hebben gehad is alles keurig netjes opgelost. Dat vind ik uiteindelijk het belangrijkste, daarom zou ik als ik weer wat leuks zie hier weer iets bestellen!