Chantal

Uiteindelijk heel tevreden! Helaas was er in het begin iets mis gegaan in de verzending, waardoor de schoenen niet geleverd werden. Contact leggen met 95Percent ging in eerste instantie wat moeizaam... Uiteindelijk heel tevreden! Helaas was er in het begin iets mis gegaan in de verzending, waardoor de schoenen niet geleverd werden. Contact leggen met 95Percent ging in eerste instantie wat moeizaam (zeker nog een aandachtspunt voor hun), maar uiteindelijk hebben ze alles prima uitgezocht en opgelost en heb ik de mooie schoenen mogen ontvangen! Zeer tevreden over de schoenen. Heb inmiddels al een tweede paar besteld en snel ontvangen waarover ik ook zeer tevreden ben, zowel over de schoenen maar ook zeker over de snelle levering.

Remy Cuny

Super goed en snel, de schoenen zijn zo mooi, dat ik niet wil vertellen aan bekenden dat ik ze 2e hands heb gekocht. Dus aanbevelen? hummm ik weet het niet :-) ..

Erik Olde Olthof

Mooie schoenen en een snelle levering

Karen Van den Bovenkamp

Positief, ruim aanbod en snelle levering.

Joep

Mooie schoenen zo goed als nieuw!

Ellen Vandamme

Heel goed

Ina Peters

Snel en goed contact via de app. Verwerking van de retourzending uiteindelijk goed opgelost

Mart

Paar bestellingen geplaatst, schoenen waren netjes op tijd en overeenkomstig de beschrijving qua sterren.

Jolanda hubers. Hunkemoller international

Mijn eerste keer dat ik bestelde bij 95 percent. Kreeg mijn bestelde laarzen in onpaar 1x37 1x39. Gemaild erover, geen reactie. Toen maar gebeld. Dame van het bedrijf kon geen antwoord geven op... Mijn eerste keer dat ik bestelde bij 95 percent. Kreeg mijn bestelde laarzen in onpaar 1x37 1x39. Gemaild erover, geen reactie. Toen maar gebeld. Dame van het bedrijf kon geen antwoord geven op mijn vraag. Werd na een tijdje terug gebeld. De laarzen mag ik weggooien, en geld retour. Ik heb geen bericht gehad wanneer en hoe ze met welk bedrijf ze verstuurd zouden worden. Dus DHL aan de deur. Ik wist van niks. Nogmaals een mail gestuurd en tot op heden geen antwoord terug gekregen. Erg slecht!!

Reactie 95percent:

Helaas is er bij het inboekproces iets helemaal mis gegaan! Hiervoor onze excuses. We hebben niet goed gecontroleerd tijdens het online zetten of de schoenen bij elkaar hoorde. Uiteraard is het... Helaas is er bij het inboekproces iets helemaal mis gegaan! Hiervoor onze excuses. We hebben niet goed gecontroleerd tijdens het online zetten of de schoenen bij elkaar hoorde. Uiteraard is het bedrag gecrediteerd en compensatie aangeboden voor een toekomstige bestelling. With love, 95Percent

Pauline Coret

Ik vind de schoenen vaak van slechtere kwaliteit dan zelf aangeven op de website

Reactie 95percent:

Vervelend dat dit uw ervaring is! Wij hopen toch dat u nogmaals ons de kans wil geven. We hebben u persoonlijk gecontacteerd om uit te zoeken wat er mis was/is met uw schoenen en of wij u nog kunnen... Vervelend dat dit uw ervaring is! Wij hopen toch dat u nogmaals ons de kans wil geven. We hebben u persoonlijk gecontacteerd om uit te zoeken wat er mis was/is met uw schoenen en of wij u nog kunnen tevreden stellen. With love, 95Percent