Nancy Gysen

Eerste keer besteld, was positief verast.

Rosan Derksen

Super tevreden! schoenen gekocht waar een klein mankement aan was maar dit is meer dan goed afgehandeld

Monique Mulder

Mooi dat ik schoenen kan kopen die zeer veel minder kosten en even mooi zijn dan nieuwe

Tonny Vd mark

Snel en correct

Yvonne Mullink

95%

Reactie 95percent:

HI Yvonne,
Vervelend dat het niet helemaal naar wens is geweest. We hebben u bericht om erachter te komen wat precies niet naar wens was. Gelukkig beveelt u ons nog wel aan.
Mvg, Team...
HI Yvonne,
Mvg, Team 95Percent

Angelien van der Heijden-Bruijsters

Zeer positief. makkelijk en snel bestellen en binnen 2 dagen in huis. kwaliteit van het product zeer hoog

N Boersma

Prima sevice! Snelle levering.
Prima sevice! Snelle levering.
Mijn Gobor sneakers zagen er goed uit ondeanks hun tweede leven, ik vond ze wel naar sigarettenrook ruiken omdat ik zelf niet rook vind ik dit het enige minpuntje van de schoenen.

Brenda Verbocht

Goed geregeld, goed op de hoogte gehouden. Schoenen waren exact zoals beschreven.