Rene Van Nistelrooij

Goed en betrouwbaar. Artikelen zijn duidelijk en goed omschreven. Wat je krijgt is wat ziet. Duidelijke omschrijving van de artikelen en prima prijs. Na aankoop snelle levering. Artikelen worden... Goed en betrouwbaar. Artikelen zijn duidelijk en goed omschreven. Wat je krijgt is wat ziet. Duidelijke omschrijving van de artikelen en prima prijs. Na aankoop snelle levering. Artikelen worden goed ingepakt geleverd. Ook belangrijk is te zien dat mijn aankopen goed zijn nagekeken en zonodig doen jullie ook nieuwe inlegzolen en/of veters erbij leveren. Mijn ervaring is zeer goed.
Daarom zal ik ook in de toekomst jullie klant blijven en mijn familie en kennissen heb ik al geadviseerd om op jullie site te kijken. Kwaliteit en keus genoeg!

René van Nistelrooij

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Linda Westerlaak

Reactie 95percent:

We zijn heel erg blij met uw review en wij willen u hier hartelijk voor bedanken. Tot gauw bij 95percent.

Rob Verburg

Prima levering voldoet aan de verwachting

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Carla Driessen-vd Laar

Meerdere malen een bestelling geplaatst. Snelle levering en schoenen zagen eruit zoals verwacht.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Marijke springer

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Jeanine Zondag

4e hands 'kwaliteit' voor 2e hands prijs. Niet doen.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. jammer dat u dit zo heeft ervaren. De klantenservice had het graag voor u opgelost.

Marie José Vanderheijden

Vind de retourzending veel te duur, komt in het totaal met bestellen en retourneren op 10 euro. Dan is het voordeel over. Een opmerking de schoenen aangeven of ze breed smal uitvallen. De sandalen... Vind de retourzending veel te duur, komt in het totaal met bestellen en retourneren op 10 euro. Dan is het voordeel over. Een opmerking de schoenen aangeven of ze breed smal uitvallen. De sandalen stonden als normaal geregistreerd maar ze de banden waren veeeel te getopt. Heb veel schoenen besteld maar nu is het over. Jammer

MK

Niet tevreden, had gemaild over een paar skechers schoenen met de vraag of het een dames- of herenmaat betrof. Het zou om een damesmaat gaan, maar na ontvangst van de bestelling bleek het toch om... Niet tevreden, had gemaild over een paar skechers schoenen met de vraag of het een dames- of herenmaat betrof. Het zou om een damesmaat gaan, maar na ontvangst van de bestelling bleek het toch om een herenmaat te gaan. Jammer! Bestelproces was wel eenvoudig en bestelling snel ontvangen.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. de klantenservice heeft contact met u gezocht en hopelijk zijn jullie er naar tevredenheid uitgekomen.

willemijn Buse

Hele snelle levering-- heel goed verpakt- goede richtlijn voor retouren

N. van de Ven

Zeer goed