Nathalie Goderie

Tuhumury

Heel blij met onze schoenen en goede service

Mariëlle Brouwer

Ik ben super blij met de laarzen die ik heb gekocht. Echt helemaal als nieuw.

Vivian

De schoenen werden snel bezorgd en zijn precies zoals op de foto. Erg tevreden over de service en de mooie korting die geboden wordt op de schoenen.

Alice Haagsma

Prachtige schoenen, niet van nieuw te onderscheiden voor een tweedehands prijs! Met wél de voordelen van gratis verzenden& retour en ook nog gratis Afterpay. Zo koop je zonder risico! Ik kwam op de... Prachtige schoenen, niet van nieuw te onderscheiden voor een tweedehands prijs! Met wél de voordelen van gratis verzenden& retour en ook nog gratis Afterpay. Zo koop je zonder risico! Ik kwam op de site de nieuwste modellen tegen die nu nog in huidige reguliere collecties ziet.

MvO

Laarsjes als nieuw voor minder dan de helft.

Mariska Custers

Mooie schoenen, snelle verzending!! Ik had maat 41 besteld maar heb 42 gekregen. Heb ze wel gewoon gedragen (open hakje). Misschien was dit ook wel een 41 uiteindelijk en daarom verkocht voor 9,95... Mooie schoenen, snelle verzending!! Ik had maat 41 besteld maar heb 42 gekregen. Heb ze wel gewoon gedragen (open hakje). Misschien was dit ook wel een 41 uiteindelijk en daarom verkocht voor 9,95 bij deze firma. Al met al tevreden ?

Tanja Van de Kerkhof

Prima, jammer dat de schoenen niet de juiste pasvorm hadden maar afwikkeling keurig geregeld.

Margita Stastna

Goed diskred snel geleverd gewoon super konten

KDO uit Almelo

Zeer enthousiast mooi en eigentijds initiatief, kwaliteitsschoenen!