Marjan Zwemmer

Prachtige schoenen, volgens mij nog nooit gedragen.

Van der Linde

Niet goed

Reactie 95percent:

Wat vervelend! Helaas hebben we verder niet van u gehoord. Er is inmiddels contact opgenomen om te kijken hoe we uw ontevredenheid weg kunnen nemen.
With love, 95Percent

Annelies Joostens

Heel tevreden, zowel over de producten als over de service!

marja bloksma

Het bestellen via internet lukte mij niet, gebeld met het nummer op de site,vriendelijk geholpen en het probleem goed opgelost

Jose van Zantvliet

Duidelijke website, goede prijzen voor kwaliteitsschoenen

Nicky van Rijsbergen

3 paar schoenen besteld. Op de foto's is niet altijd duidelijk wat de "afwijking" aan de schoen is. Zou fijn zijn als dit erbij gezet wordt. Verder 1 paar schoenen ontvangen met linker en rechter... 3 paar schoenen besteld. Op de foto's is niet altijd duidelijk wat de "afwijking" aan de schoen is. Zou fijn zijn als dit erbij gezet wordt. Verder 1 paar schoenen ontvangen met linker en rechter schoen een verschillende maat. Uiteindelijk goed geholpen door de klantenservice waarbij ik een ander paar schoenen mocht uitkiezen met extra korting. Goede compensatie!

Claudia Reimert

Super snel, achteraf betalen en goede kwaliteit, heel fijn!

Sharon Sagel

Zeer klantvriendelijk!

YVONNE Boots

Wij zijn uitermate tevreden over de afhandeling van schoenen die helaas een beschadiging hadden die niet makkelijk verholpen kon worden. Alle moeite werd genomen om deze te herstellen maar het... Wij zijn uitermate tevreden over de afhandeling van schoenen die helaas een beschadiging hadden die niet makkelijk verholpen kon worden. Alle moeite werd genomen om deze te herstellen maar het leverde niet het gewenste resultaat op. Het bedrag werd terug gestort + een tegemoetkoming in de kosten voor het ongemak. Dit is precies de service die je als klant verwacht. De communicatie verliep vlot en prettig.