RK

Goede service! Er was iets fout gegaan met mijn bestelling. Het heeft even geduurd voordat ik een reactie kreeg maar daarna werd alles binnen 2 dagen opgelost. Ik had direct het geld terug en een... Goede service! Er was iets fout gegaan met mijn bestelling. Het heeft even geduurd voordat ik een reactie kreeg maar daarna werd alles binnen 2 dagen opgelost. Ik had direct het geld terug en een nieuw paar mogen uitzoeken.
Prima geholpen,

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw leuke reactie! Fijn dat het passend opgelost is. Veel plezier ermee en hopelijk tot ziens op onze webshop. Groet Team 95Percent with love...XXX

Ingrid van Dortmont

Laarzen besteld maar helaas heb ik nog niets ontvangen, waarschijnlijk is er iets mis gegaan bij verzending, wordt wel vriendelijk te woord gestaan maar hoop op snelle oplossing

Gert

Ik heb vorige week voor het eerst schoenen gekocht

Gerry Van der Heiden

Heel goed

Liesbeth Bredow

Goed en snel, maar voor de levering een retour aangevraagd

Francis Van der Heide

Snelle levering. En de boots zien er als nieuw uit, ook al was gezegd: met kleine gebruikerssporen. Ik zie ze niet.

Margrit Huitink-Mahler

Ik kende het niet. Had laarsjes besteld, was zeer verrast over mijn aankoop. Top. Erg blij mee

Herman

Prima alleen verzenden met dhl is slecht. Geen bericht gekregen dat hij op een afhaalpunt ligt, toevallig zelf achter gekomen. Wsch nu te laat en gaat dan retour en dan??? Ben ik m’n geld kwijt?

Herman

A.H. Olde Keizer

Snel geleverd, duidelijke productomschrijving en een nette prijs/kwaliteitverhouding.