Nienke Brouwer

Ik wil nog graag een paar schoenen terug sturen, maar ik krijg geen contact.

Reactie 95percent:

Goedendag Nienke,
Goedendag Nienke,
Vervelend en terecht, helaas is je mail er tussen geglipt. Je hebt reeds een antwoord en wensen je met het paar wat je houdt erg veel plezier. Wij hopen je terug te zien en zullen je uiteraard een compensatie aanbieden.
Met vriendelijke groet, 95Percent

M Schoenmakers

Mooie schoenen snelle levering

Corrie Veldman

Snel geleverd en mooie kwaliteit, een echte aanrader! zeer tevreden.

Elisabeth De vries

Super

Jane de Groot

Snelle service duidelijke omschrijving goede prijskwaliteit!

Renee Hanenberg

Een valse start zou ik dit willen noemen. Heb een paar schoenen besteld met de kwalificatie zo goed als nieuw. Na levering bleek de zool los te zijn, dit was niet bemerkt. Na ap contact heel snel... Een valse start zou ik dit willen noemen. Heb een paar schoenen besteld met de kwalificatie zo goed als nieuw. Na levering bleek de zool los te zijn, dit was niet bemerkt. Na ap contact heel snel bericht terug dat ik de schoen kon laten maken. De kosten zouden worden vergoed, en een extraatje vanwege het ongemak. Na veel aandringen per ap werden de kosten uiteindelijk vergoed, extra niets meer van gehoord.

Coretta

Super enthousiast team met hart voor de duurzame schoenenbranche. Eenvoudig besteld. Snel geleverd!

Henkjan Klok

Positief

hetty Breure

Schoenen werden snel opgestuurd helaas te klein.

Ilse Hertroys

Goed snel geleverd