Dionne Zonneveld

Goede ervaring - geleverde schoenen van uitdtekende kwaliteit

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Gerda van Norden

Fantastisch bedrijf,zeer goede en mooie schoenen die we weer een tweede leven geven,snelle levering, echt een aanrader!!!

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Jupp

Altijd iets te vinden

Annelies Goris

Wederom positief!

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Norie Kamoen

Eerder heb ik alle schoenen via 95 percent besteld. Meestal zijn de ervaringen goed. Het is me nu echter voor de tweede keer overkomen dat ik een ‘onpaar’ toegestuurd heb gekregen (dus 2 schoenen... Eerder heb ik alle schoenen via 95 percent besteld. Meestal zijn de ervaringen goed. Het is me nu echter voor de tweede keer overkomen dat ik een ‘onpaar’ toegestuurd heb gekregen (dus 2 schoenen die een maat verschillen) zonder dat ergens terug te vinden was dat dit het geval is. Dat vond ik jammer, zonde van de verzendkosten!

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Vervelend dat dit over het hoofd is gezien bij de kwaliteit controle. Excuus hiervoor. Hopelijk is het goed afgehandeld en zien we u terug bij 95percent.

barry jansen

Ik heb 4 sterren schoenen gekocht voor een goede prijs, schone nieuwe inlegzolen zaten er al in. Zagen er als nieuw uit en de zool was nog helemaal perfect.
Ik ben blij met mijn aankoop en heb...
Ik ben blij met mijn aankoop en heb nu goede merk schoenen voor een zacht prijsje.

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Jos Linssen

Hele mooie en goede schoenen voor een betaalbare prijs

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

A de Vos

Kwaliteits schoenen refurbished zien er uit als nieuw. Snel geleverd, goed verpakt.

Reactie 95percent:

We zijn heel erg blij met uw review en wij willen u hier hartelijk voor bedanken. Tot gauw bij 95percent.

Cora van der Hoek

Mooie schoenen en snelle bezorging!

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Dan

Helaas niet binnen een dag geleverd. Misschien had postnl wat problemen

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. i.v.m. feestdagen en weekenden kunnen we niet altijd de leveringen op tijd weg krijgen. graag zien we u terug bij 95percent.