Dan

Helaas niet binnen een dag geleverd. Misschien had postnl wat problemen

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. i.v.m. feestdagen en weekenden kunnen we niet altijd de leveringen op tijd weg krijgen. graag zien we u terug bij 95percent.

Marjolijn Stolte-Kolijn

Bestel altijd hier!

Arthur Simonse

Snelle levering, goede kwaliteit, toch nog wel duur. Jammer vind ik dat de korting (ook weer met Pinksteren) niet automatisch wordt verrekend. Je moet daar zelf alert op zijn. Heb die korting dus... Snelle levering, goede kwaliteit, toch nog wel duur. Jammer vind ik dat de korting (ook weer met Pinksteren) niet automatisch wordt verrekend. Je moet daar zelf alert op zijn. Heb die korting dus misgelopen.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. De korting heeft altijd een code inderdaad. Als dit mis is gegaan kunnen we dit altijd achteraf crediteren. we zien u graag terug bij 95percent.

Gerda Weigand

Voor de eerste keer , goede ervaring!

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Petra

Mooie schoenen, snel geleverd

Reactie 95percent:

We zijn heel erg blij met uw review en wij willen u hier hartelijk voor bedanken. Tot gauw bij 95percent.

Jeanette Mulder

Prima levering, aantrekkelijke prijzen.

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Thea Otten

Prima bedrijf

Gerda de Greef

De bestelde schoenen zijn snel in huis. Soms klopt de maat niet helemaal, vooral bij Gabor. Vaak te groot of te klein.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt, mocht er iets in de maatvoering niet kloppen dan horen we dit graag bij de klantenservice. Hopelijk tot gauw bij 95percent.

Charles van Deursen

Super snel geleverd ! En de gympen zijn echt super !

Mireille Donkers

Alles goed en netjes

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent