Anouska

Helemaal tevreden

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

J.J. Kuit

Nieuwe schoenen waarmee je het klimaat helpt

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Jolande Sluyter

Voor het eerst schoenen gekocht bij 95 percent.
Heel tevreden.
Komen hun afspraken na.

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

N.

Snelle levering en mooie schoenen

Chantal Jansen

Goede schoenen voor een goede prijs maar retourneren (vanwege verkeerde maat) was lastig. Kon niet bij post.nl of DHL.

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Retourneren is gratis met Homerr, de postnl en DHL vragen we een kleine bijdrage voor maar is zeker wel mogelijk. Graag tot gauw bij 95percent

Flip

Goed bedrijf met een mooi concept en een geweldige klantenservice.

Emmy Pashley

Fantastisch. Snelle levering. Produkten zoals beschreven.

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Harry Boersma

Prima. Levering zoals afgesproken. de schoenen waren echter veel te groot, dus ik heb ze geretourneerd. Eerder ook schoenen gekocht, die pasten perfect!

George Bakker

Prima service en merendeel uitstekende schoenen.

Reactie 95percent:

We zijn heel erg blij met uw review en wij willen u hier hartelijk voor bedanken. Tot gauw bij 95percent.

Erik Pyl

Goede ervaringen en snelle levering