Jolanda Boer

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Yvonne van Dijk

👍

Reactie 95percent:

We zijn heel erg blij met uw review en wij willen u hier hartelijk voor bedanken. Tot gauw bij 95percent.

Anja Brugmans

Top

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

S

Heel goed, al een paar mooie eigenlijk nieuwe schoenen gekocht voor een kleine prijsje, wat wil een vrouw nog meer

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Peter de Boer

Snelle verzending, klantvriendelijke website

Lilian

Mooie producten, ruim assortiment, scherpe prijzen, snelle verzending en super service

MK

Goede schoenen leuke prijzen

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Patrick Kleisen

Mooie site en voor de eerste keer wat besteld

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent.

Elwira Land

Cristel

Dubbel blij! Voor het eerst deze website ontdekt omdat ik specifieke schoenen zocht en jeetje wat een fijne site! Zo goed als nieuwe schoenen voor half geld! Mooie kans voor nog een extra paar en... Dubbel blij! Voor het eerst deze website ontdekt omdat ik specifieke schoenen zocht en jeetje wat een fijne site! Zo goed als nieuwe schoenen voor half geld! Mooie kans voor nog een extra paar en wat voelt het fijn dat de schoenen een tweede kans krijgen. Super initiatief! Daar word ik blij van!

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent