Maaike van der Hulst

Ik ben niet tevreden met de schoenen die ik heb besteld bij dit bedrijf. Ik heb twee verschillende kleuren schoenen besteld van het merk hush puppies. Bij levering/passen merkte ik al dat de zool... Ik ben niet tevreden met de schoenen die ik heb besteld bij dit bedrijf. Ik heb twee verschillende kleuren schoenen besteld van het merk hush puppies. Bij levering/passen merkte ik al dat de zool doorgezakt was van het ene paar wat vervelend was voor mijn voeten. Deze heb ik vervolgens teruggestuurd met de klacht erbij, waarop ik niks heb gehoord. Het andere paar gehouden omdat die goed leken te zitten, maar na 3 weken (waarin weinig gedragen) , weg kunnen gooien omdat beide zolen doorgezakt waren en de schoenen daardoor pijnlijk waren om op te lopen.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. De klantenservice heeft contact met u gehad hierover. Hopelijk is het uiteindelijk nog goed opgelost en zien we u terug bij 95percent.

Angelique Heijnen

Mooie sneakers voor een goede prijs

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Gab de muralt

Uitstekend

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review, we zijn hier erg blij mee en zien u daarom graag terug bij 95percent.

Ruben Verkaart

Zeer prettig

Reactie 95percent:

Een 10 wat geweldig. Hier zijn we meer dan trots op. Hartelijk dank hiervoor.

Ton Geraerts

Wij waren in Amersfoort. Een mannelijke hielp ons op professionele wijze. Je zag een verkoper die het goed deed.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. De complimenten zijn door gegeven in de winkel.

Gerry Driessen Goris

Erg tevreden. Duidelijk op de website en na bestellen snel in huis

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Graag tot ziens bij 95percent.

sylvia Diekema

In het begin heel goed maar laatste tijd is alles wat in mn winkelmand doe, bij betaling ineens niet meer beschikbaar. Kan beter gelijk aangegeven worden

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor uw review. De klantenservice helpt u graag met het maken van uw bestelling. Er staan nooit schoenen op de site die niet meer voorradig zijn. Het loopt dan waarschijnlijk fout op... Hartelijk dank voor uw review. De klantenservice helpt u graag met het maken van uw bestelling. Er staan nooit schoenen op de site die niet meer voorradig zijn. Het loopt dan waarschijnlijk fout op een andere manier.

Gilbert Mackaaij

Ik kende het niet maar ik ben super tevreden

Reactie 95percent:

Een 10, dat is helemaal leuk. Dank u wel hiervoor. Hopelijk tot gauw bij 95percent.

Jannie van Sloten

SUPER

Reactie 95percent:

Dank u wel. Hier zijn we heel blij mee. We zien u graag terug bij 95percent.

Iris de Vries

Zeer goed

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent