Satyapriya Ans Klasens

De sandalen in keurige staat ontvangen, precies zoals beschreven.
Prima koop .

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Jolien Hesselink

Fijn contact, er wordt meegedacht en het concept wordt uitgelegd. Heel slim idee en prachtige schoenen voor een sympathieke prijs!

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Veronique Dellaert

Goede prijzen en een groot aanbod. Minpuntje is dat er niet wordt aangegeven in de beschrijving waar precies de slijtage of het foutje zit aan de schoen.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review, U heeft hier een goed punt. Zeker iets waar we wat mee kunnen in de toekomst.

Jacques Limpens

Onjuiste informatie over schoenen op de site, lang moeten wachten op terugstorten van het aankoopbedrag

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Jammer dat u niet tereden bent met 95percent. U heeft contact gehad met de klantenservice hier over en we hebben het een en ander hier over uitgelegd.
Hopelijk heeft dit...
Hopelijk heeft dit meer duidelijkheid opgeleverd.

A van den Berg

Wat een geweldig concept! Snelle en correcte service. Aanbeveler

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

ellen kempff

Snelle levering, goede kwaliteit schoenen

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Pol

Hele goede ervaring met het bedrijf! Schoenen zien er altijd als nieuw uit! Snelle verzending. Wanneer er iets geretourneerd moet worden is dat ook geen enkel probleem.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Anneke van Kalken

Prima spul, redelijke snelle verzending

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Alie Lucassen

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Evi

Heel blij mee!