betsie keetels

Mooie gabor sneakers voor weinig geld !!

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Stefan Laan

Maat groter pakken dan je eigen maat

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Dit is voor elk merk weer anders maar soms kan dit wellicht nodig zijn.

Conny Schatorie

Precies zoals ze het vermelden zien de schoenen eruit!

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Dianne Vermeulen

Bestelde schoenen zien er perfect uit!
Passen ook goed, en ik heb lastige voeten dus altijd een gok.
Blij mee

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Corine van Beek

Snel geleverd, zoals altijd en mooie schoenen, zoals altijd

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent

Lara_01693

Mooie schoenen, snelle bezorging

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Tiny Reijnders

Schoenen snel in goede orde ontvangen. Zagen er prima uit.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Paul Punte

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Yvonne

Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord maar na mijn eerste bestelling ben ik zeer positief! De informatie op de website is eerlijk en duidelijk. De schoenen die ik heb besteld werden inderdaad de... Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord maar na mijn eerste bestelling ben ik zeer positief! De informatie op de website is eerlijk en duidelijk. De schoenen die ik heb besteld werden inderdaad de volgende dag bezorgd, heel netjes verpakt en precies zoals op de foto. Daarnaast vind ik dit echt een goed initiatief!

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Beatrijs Schweitzer

Mooie schoenen, voldeden aan de verwachting. Alleen die plastic zak om de doos is niet duurzaam en echt niet nodig. Past volgens mij ook niet zo bij 95%

Reactie 95percent:

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent. Wat betreft de plastic zak, deze zijn van gerecycled materiaal.