yla

Snelle levering, goede productinformatie, retourzending snel verwerkt

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Petra

Goede service en kwaliteit

Irene Kasteleijn - Bouman

Bijna altijd mooie schoenen voor een goede prijs.
Wel is de maat lang niet altijd correct, er staat dan bij valt als normaal, maar hoge wreef of smalle/brede voet wordt niet meegenomen. Bijna altijd mooie schoenen voor een goede prijs.
Slechts een keer een echt beschadigd product gekregen en een keer een niet besteld product, verder altijd goede service

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Mirjam Smit

Goede service

P

Positief

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Inge Haak

Eerder was ik tevreden, laatste twee bestellingen niet tevreden: eerst teee verschillende maten en lastste bestelling was de binnen hak kapot
Kreeg een aanbod voor een stel gratis schoenen....
Kreeg een aanbod voor een stel gratis schoenen. Deze besteld en wat bleek; ook bijdeze was de binnenzool kapot. Zelf nieuwe binnen zolen gekocht.
De oplossing was super maar het baart wel zorgen dat 3 keer kapotte schoenen worden verstuurd.
Ik twijfel nu toch of ik in de toekomst hier weer ga bestellen.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat het niet goed is opgelost. Hopelijk heeft de klantenservice het vertrouwen gegeven dat als er iets mis is met uw order dit ten alle tijde opgelost wordt.

Verona Jongkind

Supergoede service

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent

Monica Noorlander

Goed, schoenen zijn van goede kwaliteit en de klantenservice is uitstekend.

Adriaan Hund

Timberland schoenen gekocht