Ria de Blij

Top, had even een probleem, maar dat is super opgelost!

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Anouk

Hele fijne contact, snelle levering en mooie schoenen!

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Marieke Smits

Top! 100%!
1 piepklein tipje: ik mis een klein beetje een foto van de vovenkant van de schoen. Je ziet ze nu eigenlijk alleen van de zijkant.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review en uw tip. Hier gaan we wat mee doen voor de toekomst.

Dienek dijjk

Ik heb al vaker schoenen gekocht via 95percent en krijg altijd goede schoenen, keurig verzorgd en verpakt.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent

Jolanda Tegelaar

Vluge afhandeling van de schoenen

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Hanneke Van den Heuvel

Snelle levering; goede, persoonlijke service!

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Lars

Geweldig concept! Splinternieuwe Nubiks besteld voor een mooie prijs. Aanrader!

Elise de Vries

Ik vind 95percent een geweldig bedrijf, zeker in deze tijd! Zulke mooie schoenen, waar níets mis mee is, die zelfs éxtra aandacht kregen. Een mooiere koop krijg je niet. Voortaan koop ik hier m'n... Ik vind 95percent een geweldig bedrijf, zeker in deze tijd! Zulke mooie schoenen, waar níets mis mee is, die zelfs éxtra aandacht kregen. Een mooiere koop krijg je niet. Voortaan koop ik hier m'n schoenen. En ook nog snelle en goeie service...

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

ingrid Woonink

1 paar schoenen met lichte gebruikerssporen zagen er echt als nieuw uit en zijn super, erg blij mee. Het andere paar ook zo goed als nieuw, en zo ogen ze ook, zitten vooraan bij de neus deukjes... 1 paar schoenen met lichte gebruikerssporen zagen er echt als nieuw uit en zijn super, erg blij mee. Het andere paar ook zo goed als nieuw, en zo ogen ze ook, zitten vooraan bij de neus deukjes naar binnen waar je met j e tenen tegenaan zit...deze schoenen staan nu thuis op spanners, maar als dat niet lukt dan gaan ze terug...misschien de deukjes o n dat de schoenen en zijn gestoomd ofzo?

Reactie 95percent:

Dank u wel, als het niet lukt hoort de klantenservice het graag van u.

Jeroen Postma

Mooie schoenen voor lage prijs