AAG

Wisselvallig en zeer persoonsafhankelijk.
Momenteel veel performance problemen. Soms lastig medewerkers te bereiken. Weinig pro-actieve benadering.

We voelen ons in het operationele werk heel goed ondersteund. Suzan kent onze organisatie heel goed, is op de hoogte van alle ontwikkelingen en denkt met ons mee.

Frank Veldhuis, Carinova, Sr. Projectleider

AAG is benaderd om de bedrijfsvoering te analyseren van de ondersteunende afdelingen en de juistheid, tijdigheid en volledigheid van de bronregistratie te toetsen om te komen tot betrouwbare... AAG is benaderd om de bedrijfsvoering te analyseren van de ondersteunende afdelingen en de juistheid, tijdigheid en volledigheid van de bronregistratie te toetsen om te komen tot betrouwbare management informatie. Middels een quickscan werd inzichtelijk gemaakt wat de belangrijkste knelpunten (proces en systeeminrichting) per deelgebied zijn en hoe deze kunnen worden opgelost. I.s.m. een kundige AAG consultant werden o.a. de zorgregistratie processen geoptimaliseerd en geborgd. Tevens bleek zij een goede interim manager. Ook op het gebied van stuurinformatie zijn wij middels de implementatie van AAG Analytics en begeleiding op de goede weg naar betrouwbare management informatie. Overwegend prettige en professionele samenwerking en levering van wat is afgesproken, e.e.a. afhankelijk van de consultant die het traject begeleidde.

wulverhorst Joyce Jacobs bestuurder

Consultant was hulpvaardig. Dacht mee. voelde als "eigen" Fijn mens!!

Nemen ons als klant serieus, tevreden

Professionele organisatie die expertise kan bieden op tijden dat het nodig is.

Verschillend. Ervaring was altijd heel goed en is op onderdelen (o.a. producten die we afnemen) ook nog steeds goed. Ondersteuning van AAG bij een recent aanbestedingstraject was ronduit slecht. Te... Verschillend. Ervaring was altijd heel goed en is op onderdelen (o.a. producten die we afnemen) ook nog steeds goed. Ondersteuning van AAG bij een recent aanbestedingstraject was ronduit slecht. Te weinig kennis, verkeerde interpretatie, appels en peren vergelijken etc. etc. Dus voor dit soort trajecten zal ik AAG niet meer vragen.

Bas van der Ven Eleos

Betrouwbaar snel en analytisch sterk

Alleen maar positief. Nog altijd heel blij met de samenwerking !