AAG

Goede ervaring, professionele ondersteuning in mijn functie als medewerker zorgadministratie.

Het is erg afhankelijk van de persoon. Bij juniors ervaar ik een mindere arbeidsethos, of voortgang verslag

Lucian van Heumen

We zijn tevreden over de geleverde diensten. De vervanging van het vaste aanspreekpunt vraagt om aandacht.

*prettige samenwerking, snelle reactie op vragen. meedenken om een goed resultaat te krijgen

Behulpzaam. M.n. de helpdesk reageert altijd snel. M.b.t. nieuwe producten is het niet altijd duidelijk wat er precies geleverd wordt.

Klantgericht en goede ondersteuning

Ghislaine Meijer, Land van Horne, manager HRM

Prettige partner voel echt als samen. ten aanzien van de nieuwe CAO VVT hebben wij de dienstverlening rondom de nieuwe salarisschalen die in het systeem verwerkt moesten worden, als onvoldoende... Prettige partner voel echt als samen. ten aanzien van de nieuwe CAO VVT hebben wij de dienstverlening rondom de nieuwe salarisschalen die in het systeem verwerkt moesten worden, als onvoldoende ervaren.

Goed. Prettige samenwerking met de adviseurs.

Rienk Buter

Ik heb jarenlange ervaring met AAG en ik ben er erg tevreden over.
Ik heb jarenlange ervaring met AAG en ik ben er erg tevreden over.
De laatste tijd maken wij minder gebruik van AAG maar dat is niet omdat we een ander inschakelen maar omdat er wat minder vragen zijn