AAG

Mijn indruk is overall positief. Echter, het proces wordt niet altijd naar tevredenheid bewaakt. Ook na uitdrukkelijke afspraken over mogelijk 'escaleren' bij stagnatie van het proces, wordt... Mijn indruk is overall positief. Echter, het proces wordt niet altijd naar tevredenheid bewaakt. Ook na uitdrukkelijke afspraken over mogelijk 'escaleren' bij stagnatie van het proces, wordt dit niet nagekomen.

Goed contact met onze contactpersonen, fijne samenwerking met de salarisadministratie

Pieter Hermsen Vivent

Harold Wilpstra

Over het algemeen heel goed. Recent twee voorbeelden waarin dat minder was. Dit is met betreffende collega's besproken. ! onderdeel is goed opgelost. De andere speelt nog. Vanwege deze recente... Over het algemeen heel goed. Recent twee voorbeelden waarin dat minder was. Dit is met betreffende collega's besproken. ! onderdeel is goed opgelost. De andere speelt nog. Vanwege deze recente ervaringen ook lagere cijfers gegeven dan ik anders zou doen.

Peddy van der Burgt

Onze ervaring met AAG is heel erg goed. Op allerlei gebieden heeft AAG ons al ondersteund en altijd met volle tevredenheid.

Positief, veel is snel mogelijk
de tarieven zijn aan de hoge kant

Fijne samenwerkingspartner