AALO

Simon, Den Haag

Een leerzame opleiding die je goed voorbereidt, aanrader!

Nikki Kries-Rodenburg, heemskerk

Wat een leuke en leerzame opleiding. Heb mij mooi kunnen ontwikkelen hier. De docent Eric was super om te hebben. Legde duidelijk en rustig uit. Konden vragen wat wij wilden weten en hij legde dat dan ook uit aan ons. Ben erg tevreden!

Sandra, Den Haag

Ian is een topdocent. Hele leuke en leerzame cursus. Mooie opstap naar meer!! Want met alleen level 1 ben je er nog niet.

Eunice Clemensia, Meppel

Ik heb afgelopen december deze opleiding mogen volgen in Hilversum. Deze werd gegeven door Gino P. Super enthousiast en motiverende opleider. Praktijk en theorie zeer duidelijk het was een mooie ervaring waarin ik ontzettend veel heb geleerd. Bedankt Aalo, bedankt Gino

Bianca , Hengelo

Een AANRADER voor iedereen die graag kinderyoga wil toepassen in de les op de basisschool. Ook ZEER geschikt voor KDV, BSO, PSZ, kindercoaching en in de yogastudio. Het is een laagdrempelige, praktijkgerichte opleiding die snel toepasbaar is op je werkplek. Themagericht naar eigen inzicht sluit het makkelijk aan op iedere leermethode.
GEWOON DOEN!

saskia frolich, Harlingen

Echt een super leuke opleiding, ik wil de yoga gaan toepassen op school. Heb ontzettend veel geleerd over kinderyoga , maar ook zeer zeker over mijzelf. Ik merk dat yogalessen geven absoluut aan twee kanten werkt. Ik zelf wordt er heel blij en gelukkig van Het is een heel praktijkgerichte opleiding en ben enorm geraakt door het enthousiasme van Reina. Ik merk dat ik me steeds meer bewust ben geworden van mijn manier van les geven. Ik blijf doorgaan met mijn oefen groepje op school om me te blijven ontwikkelen. Ik hoop dat er dit jaar een level 2 opleiding komt en die wil ik zeker gaan doen. Kortom, ik heb zoveel geleerd en wil hier graag in verder. Echt top !!!! Een absolute aanrader !!!!

Michel, Hoofddorp

Interessante opleiding waarmee je buiten het fysieke gedeelte van de sport ook op mentaal gebied te helpende hand kan bieden. De snelle terugkoppeling na het insturen van je huiswerk was erg prettig.

Vera, Houten

De workshop Qigong was voor mij de eerste keer dat ik in aanraking kwam met deze leer en wat ben ik blij dat ik deze gevolgd heb! Ik heb het ervaren alsof je jezelf een cadeau geeft.

...

Sinds de workshop kijk ik anders naar het leven, mensen, ik zie de verbinding en voel het. Heel bijzonder en mooi om te ervaren.

Het is een workshop waar je in korte tijd veel leert en die je handvatten geeft om zelf aan de slag te gaan. Het is nu een paar maanden geleden dat ik de workshop gevolgd heb en ik beoefen het sindsdien dagelijks en merk verschil.

Jeske geeft op een fijne manier de workshop, met een nuchtere kijk en vol passie. Een echte aanrader!

AALO, Leiden

Dit is de eerste keer dat AALO deze workshop organiseert, daarom zijn er nog geen reviews. Wij nodigen je van harte uit om een review te plaatsen zodra je deze workshop hebt gevolgd.

...

Groeten AALO Opleidingen

Kim Tesselaar , Amsterdam

Super intressant. Hoop geleerd. Level 2 wel stukje lastiger dan level 1, maar het is goed te doen. Buiten deze cursus om werk ik ook nog ruim 40 uur en ik ben in 1x geslaagd! Alles werd goed uitgelegd. Alleen beetje jammer van het koude lokaal.