AALO

Chiel, Amsterdam

Veel nieuwe informatie op gedaan tijdens de opleiding fitness trainer 1 bij aalo. Nu door met de vervolgopleidingen zeker de moeite waard.!!

Ricardo Gaertner, apeldoorn

Goede begeleiding en leuke trainers.

Ton Habraken, Gemert

Super leuke opleiding!!!
Buiten dat we een hele hoop hebben geleerd, was het ook nog eens gezellig. Hard gewerkt en veel gelachen. Master-opleider was ook heel erg goed.

Matthijs, Hilversum

Goede lessen maar niet alle trainers zitten op 1 lijn en kennen geen van alle hun eigen regels terwijl ik er streng op wordt afgerekend. Graag er voor zorgen dat elke trainer de regels van AALO kent... Goede lessen maar niet alle trainers zitten op 1 lijn en kennen geen van alle hun eigen regels terwijl ik er streng op wordt afgerekend. Graag er voor zorgen dat elke trainer de regels van AALO kent en dat iedereen op 1 lijn zit qua lesgeven/examineren.

Rovers, Geleen

Super opleiding met Janneke Bakker als mega enthousiaste en gedreven master trainer. Door van het volgen van deze opleiding ben ik nu in staat om in no-time een steples in elkaar te knutselen die... Super opleiding met Janneke Bakker als mega enthousiaste en gedreven master trainer. Door van het volgen van deze opleiding ben ik nu in staat om in no-time een steples in elkaar te knutselen die geschikt is voor zowel beginners als gevorderden. Door de methodieken die we hebben geleerd kun je je choreo met kleine dingetjes gemakkelijker of moeilijker maken waardoor je ook langer met een les kunt doen. Zeker een aanrader!

Mieke Govers, Berghem

Fantastische opleiding met veel enthousiasme gegeven. Een goeie mix tussen theorie en praktijk en de theorie wordt heel toepasbaar gebracht: stimulans om aan de slag te gaan!

Kim Tesselaar, Amsterdam

Leuke opleiding, super interessant, goede begeleiding. Echt een aanrader!

Esther, Middelburg

Ik heb de opleiding Gewichtsconsulente gedaan bij AALO en dat is me erg goed bevallen. De locatie in Leiden is prima te bereiken met het openbaar vervoer. De cursusdagen op zondag waren voor mij ook... Ik heb de opleiding Gewichtsconsulente gedaan bij AALO en dat is me erg goed bevallen. De locatie in Leiden is prima te bereiken met het openbaar vervoer. De cursusdagen op zondag waren voor mij ook een uitkomst, omdat ik daardoor geen vrij hoefde te nemen van mijn werk. Onze docente is een heel prettig en open persoon. Wanneer ik een eventuele volgende opleiding ga doen, ga ik sowieso eerst weer bij AALO kijken wat de mogelijkheden zijn.

Simone Rietkerk, Den Haag

De opleiding was super en ik zal ze echt iedere step instructeur aanbevelen. Je leert hier echt alles wat nodig is om een top les te kunnen geven. De docente, Janneke Bakker, is TOP, ik kan me geen... De opleiding was super en ik zal ze echt iedere step instructeur aanbevelen. Je leert hier echt alles wat nodig is om een top les te kunnen geven. De docente, Janneke Bakker, is TOP, ik kan me geen betere voorstellen, en ze is een groot voorbeeld! Super opleiding en een aanrader voor iedere step instructeur!

Maaike, Herveld

Een top opleiding, gegeven door een top docent (Reina)! Ik heb onwijs veel geleerd tijdens de opleiding, over het lesgeven aan kinderen en zeker ook over mezelf :-)

Een aanrader voor...

Een aanrader voor iedereen die yoga een kinderen wil doorgeven, op welke manier dan ook.