AALO

Janneke Eefting, Assen

Geweldig! Wat een super opleiding. Mooie lessen van super gemotiveerde leraressen ( Esther en Cecil) Het heeft mij ook persoonlijk zoveel opgeleverd. De opleiding vond ik erg uitgebreid. Veel... Geweldig! Wat een super opleiding. Mooie lessen van super gemotiveerde leraressen ( Esther en Cecil) Het heeft mij ook persoonlijk zoveel opgeleverd. De opleiding vond ik erg uitgebreid. Veel anatomie en dat vind ik heel goed, je werkt tenslotte met het menselijk lichaam. Mijn nieuwschierigheid naar meer Yin is gewekt. Op naar level 2!

Bernette van Diesen, Hoofddorp

Ik heb genoten van de lessen yin yoga level 1!

Ik heb genoten van de lessen yin yoga level 1!

Cecile en Esther zijn beide heel kundige en sympathieke leraressen. Ook de sfeer binnen de groep was heel goed. De voornamelijk zittende en liggende houdingen hebben een andere insteek dan bij de poweryoga. Hierdoor ga je op een yin manier tegen de houdingen aankijken. Het heeft mijn blik verruimd. Ook de anatomie is heel interessant. In level 2 komt het energetische lichaam nog meer aan bod. Ik heb me al opgegeven!

Arnold van der Sluijs, Pernis

Geweldige opleiding gegeven door enthousiaste en energieke docenten. Na jaren lange ervaring met diverse budo sporten geef ik nu zelf les. Zeer enthousiaste reacties. Intensieve total body work out... Geweldige opleiding gegeven door enthousiaste en energieke docenten. Na jaren lange ervaring met diverse budo sporten geef ik nu zelf les. Zeer enthousiaste reacties. Intensieve total body work out met stoot en trap technieken. Goede kickboks training zonder sparren, wat het heel laag drempelig maakt. Toegankelijk voor iedereen. Aanrader!

Maurice, Eerbeek

Prima ,opleiding waar je veel praktische informatie en ook veel praktijk krijgt ,dit in opbouwende moeilijkheidsgraad elke les meer praktijk.

Prima trainer(s) met veel now-how en enthousiast.

Alle van der Wal, Drachten

Yin yoga! van Cecile en Esther, was is het fijn dat deze 2 dames mij hebben begeleidt in mijn Yin-reis en nu dit ook te kunnen geven aan andere mensen. nu op naar de verdieping in de yin yoga lvl 2!

Naomi Lobo, ooltgensplaat

....wat een geweldige opleiding......de diepgang van meridianen en chakra's......de vijf elementen en het leven volgens de vier seizoenen.....ik zeg een absolute aanrader......verdieping voor jezelf... ....wat een geweldige opleiding......de diepgang van meridianen en chakra's......de vijf elementen en het leven volgens de vier seizoenen.....ik zeg een absolute aanrader......verdieping voor jezelf maar ook wat je naar de mensen kan over brengen in je Yin Yoga Les

Naomi Lobo, ooltgensplaat

Een prachtige variant van de power (yang) yoga.....een mooie basis in anatomie en houdingen.......het herkennen van beperkingen.....en hier mee omgaan en te werken......mindfull te werk gaan in je... Een prachtige variant van de power (yang) yoga.....een mooie basis in anatomie en houdingen.......het herkennen van beperkingen.....en hier mee omgaan en te werken......mindfull te werk gaan in je les......ook deze opleiding is een aanrader voor iedere (nog niet) yoga docent

Brigitte , Delfgauw

Een hele goede opleiding. Ik heb ontzettend veel geleerd maar ook ervaren. Een super begeleiding door een geweldig team. Beslist een aanrader na Yin level 1. Je bent in staat om een goed... Een hele goede opleiding. Ik heb ontzettend veel geleerd maar ook ervaren. Een super begeleiding door een geweldig team. Beslist een aanrader na Yin level 1. Je bent in staat om een goed onderbouwde, gevarieerde les te maken en geven.

Brigitte , Delfgauw

Een geweldige opleiding. Heel divers. Alle aspecten worden behandeld (fysiek en energetisch). Je krijgt heel veel handvaten om een goede, veilige en gevarieerde les neer te zetten. Absoluut aan te... Een geweldige opleiding. Heel divers. Alle aspecten worden behandeld (fysiek en energetisch). Je krijgt heel veel handvaten om een goede, veilige en gevarieerde les neer te zetten. Absoluut aan te raden.

melissa hempelmann, delfgauw

N de opleiding Yin Yoga level 2 heb ik de verdieping gevonden naar de energetische effecten van de yin yoga beoefening en benadering. Vooral de chinese meridiaan uitleg was voor mij leerzaam en dit... N de opleiding Yin Yoga level 2 heb ik de verdieping gevonden naar de energetische effecten van de yin yoga beoefening en benadering. Vooral de chinese meridiaan uitleg was voor mij leerzaam en dit is nog maar een basis van de zo uitgebeide en interessante manier van lichaam en geest bewustzijn. Het is een fijne combinatie en afwisseling van theorie en praktijk waarbij je op je eigen tempo het kan integreren in je lesmethoden. Een hele fijne sfeer om met anderen deze yogavorm te onderzoeken en ervaringen te delen. Vooral een setting om jezelf te zijn en de warme en oprechte aandacht vanuit de docenten maakt dit een goede opleiding. Ik ben blij dat ik voor AALO heb gekozen. Dank jullie wel!