AALO

melissa hempelmann, delfgauw

Ik ben blij dat ik allebei de yin yoga levels heb meegedaan bij AALO. De eerste was een vernieuwde kijk op het beoefenen en lesgeven evan yoga en dus omgaan met jezelf vanuit een zachte manier en... Ik ben blij dat ik allebei de yin yoga levels heb meegedaan bij AALO. De eerste was een vernieuwde kijk op het beoefenen en lesgeven evan yoga en dus omgaan met jezelf vanuit een zachte manier en kennis over het lichaam. De tweede level was voor mij nog leuker en toepasselijker omdat ik het energetsiche aspect van de yoga benadering zo belangrijk en relevant vindt. Beide levels sluiten goed aan en worden met zorgvuldige aandacht en professionele kennis behandeld. Een heel goed en mooi pakket als je je wilt verdiepen in yoga en lesgeven.

Jochem, Breda

Ik ben blij dat ik deze toch nog heb gevolgd. Wilde alleen level 1 doen. Dit is wel echt een aanvulling en dat merkte ik ook bij mijn sollicitatie bij Fitland. En weet je wat? Aangenomen!!!

Robert Eerhart, Amsterdam

Ik heb nog geen SAQ cursus gevolgd, maar wel meerdere workshops van de trainer Virgil Spier. Zeer deskundig en weet evidence based samen te brengen met pure praktijk ervaring. Je merkt dat Virgil... Ik heb nog geen SAQ cursus gevolgd, maar wel meerdere workshops van de trainer Virgil Spier. Zeer deskundig en weet evidence based samen te brengen met pure praktijk ervaring. Je merkt dat Virgil een top atleet is in hart en nieren en haalt het uiterste uit zijn cursisten. Tijdens de workshops van Virgil krijg je ander soort inzichten, echt een aanrader voor iedere bewegingsprofessional. Ik heb me wel ingeschreven voor de SAQ, ik ben zeer benieuwdm, maar overtuigd dat het me weer veel gaat brengen.

Corine , Den Haag

Level 2 was op zich prima, uitdagend. Wel viel op dat er veel spelfouten in het lesboek zaten.

Het plan was om 2 weken later met level 3 verder te gaan. Op maandag kreeg ik te horen dat de leslocatie voor de vrijdag erna verplaatst was van Den Haag naar Breda. Erg jammer, want voor mij is dit niet haalbaar. Bizar dat je je voor een locatie inschrijft en dat je ineens een uur extra reistijd krijgt (en dan heb ik het nog niet eens over de extra kosten...).

Soulimane, Breda

Zeer goede training, met kundige trainers. Online leeromgeving bevat alle informatie die je moet hebben en is zeer duidelijk opgebouwd.

Dascha, Hoogvliet

Ik heb net de 50+ fit cursus afgerond en daarbij in 2 dagen veel geleerd over deze doelgroep. Het is een erg leuke cursus met een goede afwisseling tussen de theorie en praktijk. Het bijgeleverde... Ik heb net de 50+ fit cursus afgerond en daarbij in 2 dagen veel geleerd over deze doelgroep. Het is een erg leuke cursus met een goede afwisseling tussen de theorie en praktijk. Het bijgeleverde studieboek is duidelijk geschreven en sluit perfect aan bij de opleiding en zorgt voor handig naslagwerk. Tijdens de opleiding heb ik erg veel goede tips gehad/gehoord om deze doelgroep nog beter te begeleiden. Complimenten aan onze master trainster Janneke Bakker voor haar enthousiasme, positieve energie en het zo goed overbrengen van haar kennis!

Ik kijk uit naar de volgende opleiding!

Dascha, Hoogvliet

Heb net de 50+ fit opleiding achter de rug en veel geleerd over deze doelgroep in twee dagen. De opleiding was goed samengesteld en de afwisseling tussen theorie en praktijk was erg fijn. Heb super... Heb net de 50+ fit opleiding achter de rug en veel geleerd over deze doelgroep in twee dagen. De opleiding was goed samengesteld en de afwisseling tussen theorie en praktijk was erg fijn. Heb super veel bruikbare tips gehad/gehoord om deze doelgroep nog beter te trainen en te coachen. Janneke is dan ook, met haar enthousiasme en kennis, een waanzinnig goede master trainster!

Ik kijk uit naar de volgende opleiding.

Tineke, Bleiswijk

Deze eerste opleiding van het Aalo voor kinderyoga docent level 1 is een schot in de roos.

Deze opleiding, die er toe kan bijdragen dat kinderen in deze "overprikkelde" tijd leren om rust in het hoofd en lichaam te creëren, is een echte aanrader.

Reina is een enthousiaste, deskundige en ervaren docent.

Denise, oisterwijk

Ik heb de opleiding fitness trainer A gevolgd.

best pittig om in 5 weken te leren en portfolio te maken,maar dan heb je wat.

Alles verliep erg goed,goede studie boeken,de uitleg...
Ik heb de opleiding fitness trainer A gevolgd.

best pittig om in 5 weken te leren en portfolio te maken,maar dan heb je wat.

Alles verliep erg goed,goede studie boeken,de uitleg van de docenten waren top,en een duidelijke leeromgeving online.

Het motiveerd je om nog n opleiding te doen.

Brenda weslien wolff, Enschede

Fitness trainer level 1 , heb ik als ook super ervaren. onze leraar Jasper geweldige spring in t veld! ADHD-POWER.. goede begeleiding vanuit de backoffice.. ook ff een groot compliment julie kant... Fitness trainer level 1 , heb ik als ook super ervaren. onze leraar Jasper geweldige spring in t veld! ADHD-POWER.. goede begeleiding vanuit de backoffice.. ook ff een groot compliment julie kant op.. al met al pittige opleidingen maar super goede begeleiding van alle kanten.. en leuk om behandeld te worden als mens, en niet als nummer!!! sportieve groet, brenda