AALO

Brenda weslien wolff, Enschede

Leuke leraar, goede uitleg... Veel stampwerk qua theorie, en deze is ook pittiger dan level 1... Maar doordat we een gedreven leraar hadden en er super snel doorgingen, is t toch wel blijven hangen.... Leuke leraar, goede uitleg... Veel stampwerk qua theorie, en deze is ook pittiger dan level 1... Maar doordat we een gedreven leraar hadden en er super snel doorgingen, is t toch wel blijven hangen. Ik vindt dit level leuker dan de eerste, hier in ging je meer op personal training in al... geweldig! bedankt voor de leerzame dagen.

Daniëlle, Utrecht

Waanzinnig leuke en goede opleiding als je groepslessen wilt gaan geven.

Waanzinnig leuke en goede opleiding als je groepslessen wilt gaan geven.

Zeer enthousiaste, gedreven en ervaren master trainers Darrin en Ingrid die je helpen om het uiterste uit jezelf te halen. Niet alleen in lesgeven, maar ook voor je eigen techniek.

Bij het inschrijven werd aangegeven dat je geen ervaring nodig hebt en geen vooropleiding. Achteraf ben ik heel erg blij dat ik eerst de basisgroepsles instructeur gevolgd heb waar we leerden te werken op muziek. Hierdoor kon ik makkelijker meekomen met de andere deelnemers die wel al ervaring hadden met werken op muziek.

Ook ben ik blij met de 2 extra weken tussen kerst en oud en nieuw, dit was voor mij heel goed om extra te kunnen oefenen.

Na deze opleiding kun je direct aan de slag als groepsles instructeur.

Daniëlle, Utrecht

Vanuit mijn optiek een echte aanrader voor de yoga docent die kinderyoga wil gaan geven en nog geen of weinig ervaring heeft met werken met kinderen. Of de andere zijde, als je wel al ervaring hebt... Vanuit mijn optiek een echte aanrader voor de yoga docent die kinderyoga wil gaan geven en nog geen of weinig ervaring heeft met werken met kinderen. Of de andere zijde, als je wel al ervaring hebt met lesgeven aan kinderen en een eerste kennismaking met yoga wenst.

Reina is een ervaren en kundig docent, zowel in het lesgeven, als in het yogisch pad.

Mede door haar eigen enthousiastme, openheid en eerlijkheid wordt de mogelijkheid geboden om jezelf ook zo op te stellen waardoor je meer uit de opleiding haalt.

De leerstof is duidelijk en je kunt zelf beslissen hoe diep je erin wilt opgaan.

Het is mijns inziens wel echt heel belangrijk dat je oefent/ stage loopt tijdens de opleiding. Dit wordt nu niet verplicht.

Jacques van Roosmalen , Middelharnis

Veel gehoord over Jimmy toen ik begon met de opleiding maar hij heeft deze zeker waard gemaakt. Goede leeromgeving en mogelijkheden. Het concept spreekt voor onze leden zeker aan. Iedere week zijn... Veel gehoord over Jimmy toen ik begon met de opleiding maar hij heeft deze zeker waard gemaakt. Goede leeromgeving en mogelijkheden. Het concept spreekt voor onze leden zeker aan. Iedere week zijn er tussen de 30 en 40 deelnemers aan de les. Goede aanvulling op je kunde en lesprogramma dus zeker doen.

Bridget, Alphen aan den Rijn

Fijne en gedegen opleiding die je in aanraking laat komen met het yoga-pad en hierdoor bewustwording creëert: leuk en leerzaam! Een aanrader voor iedereen die het beste uit kinderen naar boven wilt... Fijne en gedegen opleiding die je in aanraking laat komen met het yoga-pad en hierdoor bewustwording creëert: leuk en leerzaam! Een aanrader voor iedereen die het beste uit kinderen naar boven wilt halen.

Corine, Den Haag

Leuke opleiding. De digitale leeromgeving mag nog wat verbeterd worden (na uploaden portfolio was het geheel blijkbaar niet te zien) en de communicatie vanuit AALO kan beter. (Tijd was verzet door... Leuke opleiding. De digitale leeromgeving mag nog wat verbeterd worden (na uploaden portfolio was het geheel blijkbaar niet te zien) en de communicatie vanuit AALO kan beter. (Tijd was verzet door de docent, maar niet aan de klas doorgegeven...)

Kim, Haarlem

Onwijs leuke en leerzame opleiding met een leuke groep mensen! Veel geleerd, theorie en praktijk! Een opleiding die ik zeker zou willen aanraden.

Eva de Jong, Leiden

Hele leuke en nuttige cursus! De tips en oefeningen kon ik direct toepassen in de praktijk. Echt een aanrader!

Alle van der wal, Drachten

Leuk om te ervaren, wat de mogelijkheden zijn in een vinyasa flow!

Leuk om te ervaren, wat de mogelijkheden zijn in een vinyasa flow!

Anna haar passie voor de yoga, straalt uit in de lessen. Veel aan deze cursusdag gehad, omdat het gelijk toepasbaar is in mijn eigen lessen.

Kortom een Fijne cursus!

Alle van der Wal, Drachten

Afgelopen vrijdag, de vinyasa flow workshop gehad van Anna.

Afgelopen vrijdag, de vinyasa flow workshop gehad van Anna.

Was een hele fijne en leerzame dag, waarin de stof gemakkelijk toepasbaar is in mijn lessen. Heel fijn om te ontdekken dat er in de Vinyasa flow zoveel mogelijk is.