AALO

Hennie, Almere

Vandaag mijn praktijkexamen gehad van de power yoga opleiding level 1. Ik kan nu dus een goed oordeel geven over deze opleiding.

Ik heb de 'intensieve' opleiding gedaan. Een week lang...

Ik heb de 'intensieve' opleiding gedaan. Een week lang iedere dag lessen, drie weken later een terugkomdag en weer drie weken later het examen. En wauw wat was dat een pittige opleidingsweek, maar ik voelde mij daarna zoooo voldaan.

Het leerboek is duidelijk en overzichtelijk, goed te leren!

De lessen die ik heb gehad zijn gegeven door Cecile en Jeske, twee vrouwen die power yoga duidelijk een warm hart toedragen en dat stralen ze ook uit.

Kortom dit is in mijn beleving een geweldige opleiding om een enthousiaste power yoga docente te worden.

Teunissen, Bolsward

Duidelijke, interessant en helder beschreven.

Snelle en duidelijke terugkoppeling na insturen huiswerkopdrachten.

Desi Pakasa, Leiden

-veel veranderingen, werken naar het examen toe en niet het worden van een 'goede' fitness-instructeur, er mag nog 1 extra aan toegevoegd worden aan de opleiding

+Inspirerende MT'ers,...

+Inspirerende MT'ers, overbrengen van stof, examen gereed

Mick, Etten-Leur

Fitness trainer A

Top opleiding erg duidelijk en goed gestructureerd. Bied een goede basis in zowel theoretisch als praktisch aspect.

Minke, Vinkeveen

De opleiding is zeer uitgebreid. De stof bestaat naast de oefeningen, ook uit lesgeeftheorie die in bijna iedere (groeps-)les toegepast zou kunnen worden.

De stof die in level 1 is...

De stof die in level 1 is aangeleerd wordt uitgebreid door middel van verdiepingsstappen en nieuwe oefeningen. Ook komt het geven van personal training aan bod.

Tijdens de opleiding is er veel ruimte voor persoonlijke begeleiding in zowel de eigenvaardigheid, als de lesgeefvaardigheid, wat maakt dat het niveau van de opleiding snel stijgt.

De groep wordt meegenomen in het enthousiasme van de instructeurs, waardoor de opleidingsdagen naast leerzaam ook heel leuk zijn.

Miri, Amsterdam

Waarin maakt Nicole de Wit absoluut het verschil en een topdocent van de AALO opleiding?

Nicole die is elke keer zo goed voorbereid op de lessen die ze geeft dat geeft de studenten een enorme boost en vertrouwen. Een docente die weet waar ze over spreekt en haar vak goed kent. Ik heb ervaren dat Nicole er echt voor de studenten zit en alles op alles zet om het beste uit ons naar boven te halen. Op momenten dat het moet is Nicole op een rechtvaardige manier kritisch en geeft feedback maar zeker ook dat steuntje in de rug en de support die we halen uit de coachings vaardigheden van Nicole maken het grote verschil en zorgt ervoor dat wij groeien als studenten.

Kortom Nicole is een uitstekend voorbeeld voor studenten en heeft veel plezier in haar vak door haar enthousiasme en positieve energie vlogen de lesdagen voorbij!!

Nieuwsgierig geworden naar de fantastisch opleiding fitness level 2 die de AALO? Neem dan eens een kijkje op de website ….

Peet Peek, Capelle aan den IJssel

Ondanks mijn jaren lange ervaring in de Budosport als docent, heb ik heel veel geleerd tijdens de UFW kickboks opleiding.

Deze opleiding ik heb gevolgd en met succes afgesloten in september...

Deze opleiding ik heb gevolgd en met succes afgesloten in september 2015.

Het geleerde concept, gebruik ik veel in mijn karate en all found selfdefence lessen binnen

KVC (mijn karate vereniging). Een grote meerwaarde. Een hele goede docent die deze opleiding verzorgde.

Kees van den Doel, Ouddorp

Een geweldig systeem om aan te bieden op de vereniging! Heb tijdens deze cursus veel geleerd over dingen waar ik hiervoor nog helemaal niet overna gedacht zou hebben. Verder is dit een geweldige... Een geweldig systeem om aan te bieden op de vereniging! Heb tijdens deze cursus veel geleerd over dingen waar ik hiervoor nog helemaal niet overna gedacht zou hebben. Verder is dit een geweldige work out waarbij je echt alle aspecten van een training meepakt! In het kort simpelweg super!!

Johny Rijks, Nes

Interessant, duidelijk en beknopt beschreven. Leuke opleiding welke ik vanaf de eerste dag in de praktijk mbt de sportbegeleiding kon gebruiken.

Cin, Amersfoort

#in korte tijd veel geleerd qua eigen trap- en stoottechnieken en didactisch lesgeven

#alle dagen zijn leerzaam en fun!

#je krijgt choreografie voor je (toekomstige)...

#alle dagen zijn leerzaam en fun!

#je krijgt choreografie voor je (toekomstige) Fight-les

#internationaal diploma!