AALO

Natascha Mast, Amersfoort

Intensieve superleuke opleiding waarbij ik van elke seconde heb genoten! Top begeleiding, met name op het gebied van techniek, presentatie en motivatie. Een absolute aanrader dus!

Irene , Zwolle

Al vaker bij AALO opleidingen gevolgd en nu de Yin Yoga gevolgd. Leerzaam, interessant en praktisch toepasbaar in mijn eigen lessen!

Brigitte, Delfgauw

Een top opleiding. Zeker aan te raden. Je krijgt veel informatie maar ook handvaten om een goede en veilige les neer te zetten. Ik heb ontzettend veel geleerd en complimenten voor Esther en Cecil... Een top opleiding. Zeker aan te raden. Je krijgt veel informatie maar ook handvaten om een goede en veilige les neer te zetten. Ik heb ontzettend veel geleerd en complimenten voor Esther en Cecil die elkaar geweldig aanvullen en een hoog niveau aanbieden. Genoten van level 1 en ik heb mij ook direct aangemeld voor level 2.

Simone van der Kolk, Zwanenburg

Ik heb geen moment getwijfeld om in te schrijven voor Yin 1&2. Yin 1 inmiddels afgerond en geïntegreerd in mijn Yin en Yin Yang lessen. De opleiding is ook geschikt voor ervaren yogadocenten.... Ik heb geen moment getwijfeld om in te schrijven voor Yin 1&2. Yin 1 inmiddels afgerond en geïntegreerd in mijn Yin en Yin Yang lessen. De opleiding is ook geschikt voor ervaren yogadocenten. Mooi om te ervaren dat de twee docenten hun eigen "lesgeefstijl" doorgeven. Ik heb genoten!!

Lindo , Den haag

Voor mij 5*..waarom?

1 goeie mentor

2 duidelijk/leerzaam

3mooie locatie

Raad t iedereen aan

Danielle, Hoogeveen

Fantastic workouts and results with a highly skilled super enthousiastic team in a warm atmosphere!

Fantastische workouts en resultaten met een professioneel super leuk enthousiast team in een warme sfeer!

Niels Geyskens, messelbroek

De Fight Cardio is een leuke, kwaliteitsvolle en interessante opleiding. Tijdens deze leerrijke opleiding leer je alles rond: Techniek, Cueing, presentatie, sfeer en nog veel meer. Je wordt heel... De Fight Cardio is een leuke, kwaliteitsvolle en interessante opleiding. Tijdens deze leerrijke opleiding leer je alles rond: Techniek, Cueing, presentatie, sfeer en nog veel meer. Je wordt heel goed begeleid door de Master Trainers en ben hun hier zo hard dankbaar voor. Ik zou deze opleiding zeker aanraden aan andere!

Johnny Resiona , Meppel

Fight Kickboxing is volgens mij de meest ideale work out om te werken aan je lichaam, conditie en geest. Ik ben zelf Kickbag instructeur en heb ook de Kickboxing class gevolgd en kan beide nu ook... Fight Kickboxing is volgens mij de meest ideale work out om te werken aan je lichaam, conditie en geest. Ik ben zelf Kickbag instructeur en heb ook de Kickboxing class gevolgd en kan beide nu ook beide combineren in mijn les.

Malika van den Bosch, Zoetermeer

Het waren intensieve, maar ook leuke en leerzame dagen. De master trainer wist niet alleen mij, maar steeds weer de hele groep te prikkelen tot het uiterste te gaan, en het ultieme in ons boven te... Het waren intensieve, maar ook leuke en leerzame dagen. De master trainer wist niet alleen mij, maar steeds weer de hele groep te prikkelen tot het uiterste te gaan, en het ultieme in ons boven te halen. Het werd een echte uitdaging. Alle onderdelen van Fight Kickboxing kwamen aan bod. De master geeft bruikbare tips die je zo kunt toepassen. Ik heb in ieder geval veel geleerd. Ik vind deze lessen echt een aanrader.

Gitta Paardenkooper, Amsterdam

Ik heb poweryoga instructeur level 1 en 2 gevolgd. Wat ik fijn vind van de opleiding is dat hij kort, bondig en super practisch is. Ik ben opgeleid om goed en veilig een basisles te geven na level... Ik heb poweryoga instructeur level 1 en 2 gevolgd. Wat ik fijn vind van de opleiding is dat hij kort, bondig en super practisch is. Ik ben opgeleid om goed en veilig een basisles te geven na level 1. Na level 2 ben ik ook in staat Vinyasa lessen te geven. Ik merk dat ik gewaardeerd en serieus genomen word door collega's, ook die bijvoorbeeld de 300 of 500'uurs hebben gadaan. Ik voel me bevoegd en bekwaam en dat alles door de master trainers van de AALO Yoga Academie. Cecile en Anna hebben me enorm geïnspreerd en daarom ga ik nu door voor de 200 uur!