Riet en Rineke Rotmensen

Wat een service hele vriendelijke man houd goed contact met je zelfs op zaterdagavond.
Goed bereikbaar en niks is te veel. Echt een tien met een griffel super.

Zeer goede service, auto werd bij mij opgehaald en weer terug gebracht naar de vervanging. Tot mijn verbazing lag er nog een leuk presentje in de auto toen ik instapte, hele fijne ervaring met Aglas... Zeer goede service, auto werd bij mij opgehaald en weer terug gebracht naar de vervanging. Tot mijn verbazing lag er nog een leuk presentje in de auto toen ik instapte, hele fijne ervaring met Aglas Veenendaal.

Zeer goed, snel en netjes geholpen bij A-Glas Veenendaal. Er was een goede plek om tijdens de reparatie te werken met een lekker bakje koffie. De extra service (ramen lappen en stofzuigen) is enorm... Zeer goed, snel en netjes geholpen bij A-Glas Veenendaal. Er was een goede plek om tijdens de reparatie te werken met een lekker bakje koffie. De extra service (ramen lappen en stofzuigen) is enorm goed en wordt erg gewaardeerd. Ik kreeg ook een bus ruitenreiniger om de ervaring compleet te maken. Ook het naslagwerk naar de verzekering ging soepel.

Je gunt niemand een sterretje in zijn ruit maar mocht dat wel zo zijn, A-Glas Veenendaal maakt de ervaring zo makkelijk en goed mogelijk. Complimenten!

Ik heb een hele positieve ervaring gehad bij Aglas. Mijn auto heeft een erg grote ster gehad maar nu zie je bijna niks meer! Tijdens de reparatie (wachttijden tussen stappen)mijn auto was binnen... Ik heb een hele positieve ervaring gehad bij Aglas. Mijn auto heeft een erg grote ster gehad maar nu zie je bijna niks meer! Tijdens de reparatie (wachttijden tussen stappen)mijn auto was binnen helemaal schoongemaakt en de ramen gelapt, dan nog een fles glasreiniger meegekregen. Ik wou meekijken tijdens ster reparatie. Ik heb veel geleerd en was voor mij duidelijk dat de reparatie ging met alle aandacht en was erg professioneel. Hartelijk bedankt!

Snel en vriendelijk geholpen, auto was keurig netjes toen ik hem terug kreeg,

Benjamin de Fauw

Begin deze week bij A-Glas Autoruitschade Veenendaal langs geweest i.v.m. een probleem met mijn voorruit. Anno nam gelijk de tijd om de oorzaak op te sporen. De mogelijke oplossingen en risico's... Begin deze week bij A-Glas Autoruitschade Veenendaal langs geweest i.v.m. een probleem met mijn voorruit. Anno nam gelijk de tijd om de oorzaak op te sporen. De mogelijke oplossingen en risico's zijn eerlijk besproken en de keuze was aan mij voor welke we zouden gaan. Ik kon dezelfde week de auto nog langsbrengen om de voorruit te laten vervangen. Na afloop duidelijke uitleg gekregen over hoe en wat hij gedaan heeft. Anno weet waar hij over praat en is een echte vakman! Ik ben ontzettend vriendelijk geholpen door Anno en voor een eerlijke en nette prijs! Hij heeft de auto ook nog uitgezogen en ik kreeg een fles glasreiniger cadeau. Ik kan dit adres echt van harte aanbevelen!

Prima service!

Alles is heel prettig en goed verlopen. Na aanmelding snel teruggebeld en een afspraak gemaakt. Ook de reparatie is heel netjes verlopen. Heel klantvriendelijk en in nette reparatieruimte. Prettig... Alles is heel prettig en goed verlopen. Na aanmelding snel teruggebeld en een afspraak gemaakt. Ook de reparatie is heel netjes verlopen. Heel klantvriendelijk en in nette reparatieruimte. Prettig om een fiets te kunnen lenen tijdens de reparatie.

Vriendelijke ontvangst, goed bereikbare locatie, flexibele afspraakmogelijkheden

A Glas doet het prima.