A-glas werd mij aanbevolen. En heeft die aanbeveling meer dan waar gemaakt. Vriendelijk, ter zake kundig. Oog voor details. Luistert goed. First-time-right.
Dank voor de professionele...
Dank voor de professionele service.

Door tip van mijn tussenpersoon ben ik bij A Glas autoruitschade terecht gekomen. Wat een goede service! Online had ik me aangemeld, ik werd vervolgens gebeld en alles werd heel goed uitgelegd. Snel... Door tip van mijn tussenpersoon ben ik bij A Glas autoruitschade terecht gekomen. Wat een goede service! Online had ik me aangemeld, ik werd vervolgens gebeld en alles werd heel goed uitgelegd. Snel afspraak kunnen maken en de uitvoering was ook super! Ze hadden zelfs de bestuurderskant en bijrijderskant gestofzuigd, wat een luxe! Mijn ervaring is super goed... aanrader!

Top service! Aanrader!

Goede en snelle service

Super snel geholpen , prima kwaliteit en top service

Van begin tot einde een zeer positieve ervaring, er wordt tijd en aandacht besteed aan mij als klant en zeker aan mijn auto. Ben zeer tevreden en zal deze vestiging zeker aanraden bij familie en... Van begin tot einde een zeer positieve ervaring, er wordt tijd en aandacht besteed aan mij als klant en zeker aan mijn auto. Ben zeer tevreden en zal deze vestiging zeker aanraden bij familie en vrienden.

Fijn bedrijf. Vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing van de ruit serieus en vriendelijk geholpen. De voorruit is deskundig geplaatst, dus ik ben tevreden.

Prima terugkoppeling van afspraken en nette afhandeling tijdens bezoek.

Reparatie op de afgesproken tijd en prima werk afgeleverd.