Ik kon snel terecht, werd vriendelijk en vlot geholpen en reed binnen een uur weer weg met een herstelde ruit

Zeer snel geholpen en hele vriendelijke mensen. Niet moeilijk en je wordt compleet ontzorgt. Nieuwe raam goed gemonteerd

Snel en vriendelijk geholpen, auto was keurig netjes toen ik hem terug kreeg,

Benjamin de Fauw

Begin deze week bij A-Glas Autoruitschade Veenendaal langs geweest i.v.m. een probleem met mijn voorruit. Anno nam gelijk de tijd om de oorzaak op te sporen. De mogelijke oplossingen en risico's... Begin deze week bij A-Glas Autoruitschade Veenendaal langs geweest i.v.m. een probleem met mijn voorruit. Anno nam gelijk de tijd om de oorzaak op te sporen. De mogelijke oplossingen en risico's zijn eerlijk besproken en de keuze was aan mij voor welke we zouden gaan. Ik kon dezelfde week de auto nog langsbrengen om de voorruit te laten vervangen. Na afloop duidelijke uitleg gekregen over hoe en wat hij gedaan heeft. Anno weet waar hij over praat en is een echte vakman! Ik ben ontzettend vriendelijk geholpen door Anno en voor een eerlijke en nette prijs! Hij heeft de auto ook nog uitgezogen en ik kreeg een fles glasreiniger cadeau. Ik kan dit adres echt van harte aanbevelen!

Prima service!

Alles is heel prettig en goed verlopen. Na aanmelding snel teruggebeld en een afspraak gemaakt. Ook de reparatie is heel netjes verlopen. Heel klantvriendelijk en in nette reparatieruimte. Prettig... Alles is heel prettig en goed verlopen. Na aanmelding snel teruggebeld en een afspraak gemaakt. Ook de reparatie is heel netjes verlopen. Heel klantvriendelijk en in nette reparatieruimte. Prettig om een fiets te kunnen lenen tijdens de reparatie.

Vriendelijke ontvangst, goed bereikbare locatie, flexibele afspraakmogelijkheden

A Glas doet het prima.

Heel tevreden, werkt zeer netjes en neemt de tijd zeer professioneel

Prima ervaring. Snel contact, makkelijke en duidelijke communicatie. Werk mooi opgeleverd.