Rolf

Ik ben diep teleurgesteld in de service van All4Running. Onlangs heb ik een paar hardloopschoenen gekocht die niet goed bleken te passen. Toen ik ze wilde retourneren, werd dit geweigerd, ondanks... Ik ben diep teleurgesteld in de service van All4Running. Onlangs heb ik een paar hardloopschoenen gekocht die niet goed bleken te passen. Toen ik ze wilde retourneren, werd dit geweigerd, ondanks dat ik zelfs een nieuw paar in een grotere maat had aangeschaft. De reden voor de weigering? Er zouden lichte gebruikerssporen op de schoenen zitten. Het is absurd om te verwachten dat je hardloopschoenen kunt kopen zonder ze eerst goed te testen. Hoe kun je anders zeker weten of ze geschikt zijn voor je voeten en loopstijl?

Daarnaast houdt All4Running zich niet aan hun eigen algemene voorwaarden, met name artikel 7.1 en 7.2, dat over de consument een product mag proberen/test en over waardevermindering gaat. Zelfs als er enige gebruikssporen zichtbaar zijn, zou het principe van waardevermindering toegepast moeten worden.

Dit betekent dat ik, zelfs als de schoenen niet meer als nieuw zijn, recht heb op een gedeeltelijke terugbetaling, in plaats van simpelweg mijn retour te weigeren. Het is onbegrijpelijk dat jullie hierin je verantwoordelijkheid niet nemen en je eigen regels negeren.

Klant misleiding

Klant misleiding

Adriaan

Overzichtelijk en veel extra info op de website

duidelijke en overzichtelijke website

Telefonisch gewoonweg niet te bereiken

Dhr. Jeroen De Bruyn

Redelijk

duidelijke site

Niet beloven dat je kan leveren binnen 24 uur als het 48 uur is ;-)

Colette Corver

Goed advies gekregen over juiste hardloopschoenen

Beoordeling van experts.

Na verkeerde bestelling kan je niets meer aanpassen.

Gosia Wieczorek

Good

informative website

return policy, should not be paid

Dhr. Jorrit Mozes

Helemaal top!

Duidelijke foto's. Overzichtelijke site. Niet te veel poespas.

1. In de orderhistorie zijn de artikelen alleen tekst. Graag zou ik hierop kunnen klikken om weer bij de productpagina uit te komen. Handig ivm herhaalorders. Gelletjes etc.

2. Een...

2. Een herinnering vlak voor het bestellen dat een artikel niet voorradig is. Ik heb soms zitten wachten op fijne schoenen en fijne kleren omdat iets lulligs zoals een energiereepje niet voorradig was.

3. Pasvorm bij schoenen. Een extra filteroptie voor Wide en Extra Wide bijvoorbeeld. Nu zoek ik altijd gewoon op Wide wat in principe wel werkt maar een filter was fijner geweest.

Verder top!

Adina Elena Coman

Bestelde artikelen geleverd, maar van de 3 artikelen alleen maar 1 past. Die andere 2 zou eventueel kunnen passen als hé die door ht hoofd kan trekken. De omtrek van de kraag us wel te klein.

Snel geleverd

De artikelen passen niet

Robin

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, de oorzaak daarvan lijkt bij dhl te liggen

Snel contact met klantenservice

Iets meer feedback over de status van het oplossen van mijn bestelprobleem

Dhr. Pierre Horsten

Goed assortiment en snelle levering

Ruime keuze en advies schoenkeuze

Nog scherpere prijzen!

Berdy de Nijs