Aluparts

RONY VAN AELST

Goede ervaring

perfecte levering

Hans Romers

Precies wat ik nodig had

Assortiment en levertijd

Enno Kristiaan

Prima afhandeling, snelle lijnen geen geneuzel

oplossing gericht

nvt

Engel Otte

Duidelijke website, goede instructies, duidelijke informatie aangaande bestellingen.

Positieve punten

Leveringen worden keurig zoals afgesproken uitgevoerd.

Geen.

HJ Mazeland

No-nonsense benadering reparatieprobleem, vervanging zonder gedoe

Positieve punten

snelle test niet functionerende buismotor, onmiddellijke vervanging zonder zeuren zonder dat echt duidelijk was waar oorzaak defect lag

iets vriendelijker communiceren misschien, en toch wel verbeteren van installatie-manuals, die lijken primair geschreven voor insiders, en niet zozeer voor leken die voor de eerste keer met zo'n... iets vriendelijker communiceren misschien, en toch wel verbeteren van installatie-manuals, die lijken primair geschreven voor insiders, en niet zozeer voor leken die voor de eerste keer met zo'n apparaat werken.

Elma Geertman

Beter communiceren

Reactie Aluparts:

Beste mevrouw Visser,
Beste mevrouw Visser,
We betreuren uw lage recensie. We communiceren duidelijk dat retourkosten voor eigen rekening zijn, tenzij wij verkeerd geleverd hebben. Zie hier: https://www.aluparts.nl/page/retourmogelijkheden-en-voorwaarden
We hebben de verzendkosten wel gewoon teruggestort. U heeft gewoon de handzender ontvangen die u heeft besteld, helaas bleek u die toch niet nodig te hebben. We zijn helaas geen groot bedrijf zoals Bol.com of Zalando dat we standaard gratis retour sturen kunnen bieden. Jammer dat het zo gelopen is.
Team Aluparts