Aluparts

Loek Bles

Goede heldere website, snelle reaktie en snelle levering

Betrouwbaar

nvt

Robert

Onderrail voor een hordeur besteld, binnen een paar dagen werd het geleverd. De rail past precies en ziet er erg netjes uit.

Positieve punten

Perfect op maat gezaagd, snel geleverd.

Geen BTW over verzendkosten berekenen.

Achille Lurquin

Duidelijke website om het product te vinden.

Snelle levering.

-----

Gilles Buyse

Zeer goed

Corect

Lever datum zetten bij besteling

Pieter

Prima service!

Positieve punten

Scherpe prijs, goed product en snelle levering

Hans Sanders

Snelle en goede levering

Positieve punten

Duidelijke website met afmetingen erbij, kan eigenlijk niet fout

SP

snelle levering

Marc Van Goidsenhoven

Een correcte en snelle opvolging

Positieve punten

Er was een fout in de levering, maar deze werd binnen een week correct en vriendelijk opgelost. Met dank aan de vlotte wijze van werken met dhr Petersen.

Controle of het pakket de jusite aantallen bevat....

Laurens Hogenbirk

Goeie ervaring en snelle en goeie klantenservice. Transmission was letterlijk mijn pakketje kwijt geraakt... Gewoon zoek weg en niemand kon me daar helpen, ze stuurden me allen door naar elkaar. IK... Goeie ervaring en snelle en goeie klantenservice. Transmission was letterlijk mijn pakketje kwijt geraakt... Gewoon zoek weg en niemand kon me daar helpen, ze stuurden me allen door naar elkaar. IK heb zodoende Aluparts gebeld, en ze hebben nog direct dezelfde dag een nieuwe bestelling voor me klaar gemaakt. Dit maal koos ik ervoor om het maar af te halen gezien het feit dat ik het direct nodig had. Aluparts heeft het echt TOP gedaan! Het verzendingsprobleem lag 100% bij transmission.

Positieve punten

Snelle en vlotte reactie ondanks problemen met de verzendende partij Transmission.

Gebruik een andere verzendende partij dan Transmission, of vraag aan Transmission om hun klantenservice te verbeteren, want ze zijn zeeeeeeeeer slecht bereikbaar.

Harry Heus

IK WERD GOED TEWOORD GESTAAN EN BEHULPZAAM (PRIMA)

KOMEN AFSPRAKEN NA

ZOU HET NIET WETEN WAT