Aluparts

Jan Truyens

Alles goed verlope'

Correct en snel

Beste meneer Truyens,
Dank u wel voor uw goede recensie van Aluparts! We zijn erg blij met de 4,5 sterren en dat alles goed verlopen is.

Gerrit

Was op zoek naar een volle lengte aluminium buis van met specifieke maatvoering. Overal gezocht, nergens aan te komen totdat ik Aluparts tegenkwam. Meteen besteld en al na een paar dagen netjes aan... Was op zoek naar een volle lengte aluminium buis van met specifieke maatvoering. Overal gezocht, nergens aan te komen totdat ik Aluparts tegenkwam. Meteen besteld en al na een paar dagen netjes aan huis geleverd. Dik tevreden.

Positieve punten

Zeer uitgebreid aanbod, vlotte afhandeling en levering, degelijk verpakt.

Omdat ik slechts één buis had besteld waren de verzendkosten relatief hoog maar dat zal meer aan de vervoerder liggen dan aan Aluparts.

Beste Gerrit,
Hartelijk dank voor deze mooi 5-sterren review van Aluparts! Daar worden wij erg blij van!

John Willemse

Via internet aluparts gevonden, en gelijk op de site besteld. Tijdens afhalen bij de showroom, ondanks corona toch goed en vriendelijk behandeld en te woord gestaan.
Bestelt product voldoet...
Bestelt product voldoet goed aan de verwachting en de installatie handleiding die erbij zit is duidelijk.

Goede service

Ga zo door

Beste meneer Willemse,
Bedankt voor uw mooie review van Aluparts! Mooi dat zowel het afhalen als het product aan de verwachtingen voldaan heeft.

Piet Janssen

Is prima, denken mee!

Vriendelijke en behulpzaam

Ga zo door.

Beste meneer Janssen,
Dank u wel voor uw mooie 5 sterren recensie van Aluparts! We vinden het altijd fijn om te kunnen meedenken.

Rodney De Ruijter

Snelle levering en de onderdelen zitten netjes ingepakt

Positieve punten

snelle levering en als iets niet past of verkeerd heb besteld kun je zonder probleem terug sturen en binnen een paar dagen staat het geld op je rekening

Beste meneer De Ruijter,
Dank u wel voor de mooie 5 sterren review. Fijn dat u zo tevreden bent met onze snelle levering en inpak methode, daar doen we het voor!
Beste meneer De Ruijter,

Wally Het Lam

Medewerkend en meedenkt

Zeer klantvriendelijk

Beste meneer Het Lam,
Mooi dat we met u mee konden denken. Bedankt voor de mooie recensie van Aluparts en 4,5e sterren!

Ayhan Aydin

Mijn ervaring is zeer positief, volgende keer weer wat nodig dan weet ik waar te zijn.

Voorraad en snelle levering

Feen

Beste meneer Aydin,
Wat fijn om te lezen dat uw ervaring zo positief is! We helpen u de volgende keer graag weer. Bedankt voor de 5 sterren recensie van Aluparts
Beste meneer Aydin,
Aluparts

W Popken

Zeer goed

Positieve punten

de beschrijving die er bij was is zeer duidelijk

zo door gaan

Beste meneer of mevrouw Popken,
Dank u wel voor uw mooie review van Aluparts. Goed om te lezen dat de beschrijving zeer duidelijk was, hier werken we altijd hard voor!
Beste meneer of mevrouw Popken,

JOOP VAN DEN BARSELAAR

Nette ervaring

Beste meneer Van den Barselaar,
Dank u wel voor uw recensie van Aluparts! Fijn om te horen dat het een nette ervaring was.

Steve Stevens

Super

Snel

Niet onmiddellijk

Beste meneer Stevens,
Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review, fijn dat u uw bestelling snel ontvangen hebt!