Aluparts

Zeer goed

Goede producten en service

Ga zo door

Beste meneer Van Zwol,
Hartelijk bedankt voor uw 5 sterren recensie. Fijn dat u tevreden bent met onze producten en service en we gaan zeker zo door!

Andre Rutjes

Top

Info en snelle levering

Nvt

Beste meneer Rutjes,
Heel erg bedankt voor uw 5 sterren recensie van Aluparts. Mooi om te lezen dat u uit de voeten kon met onze informatievoorziening.
Team...
Beste meneer Rutjes,

Geert Van Moerbeke

Super

Positieve punten

Vrij vlotte levering van het bestelde materiaal. Goede website

geen opmerkingen

Beste meneer Van Moerbeke,
Ontzettend bedankt voor uw 5 sterren review van Aluparts! Fijn dat u zo enthousiast bent over onze website.

Franca Sleutjes

Zeer snelle levering

Beste mevrouw Sleutjes,
Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review, daar doen we het voor!

Theo Van Lieshout

Snel en goed

Positieve punten

goede website, snelle levering, redelijke prijs, goed verpakt

Beste meneer van Lieshout,
Dank u wel voor uw mooie recensie van Aluparts! Fijn om te lezen dat u alles in goede orde ontvangen hebt.

A Weerman

Voor de telefoon zeer vriendelijk een behulpzaam.petje af .

Positieve punten

We koken en bakken al 40 jaar met de zelfde pannen. Na40 jaar nog altijd garantie. Bij welke pannen heb je dat nog.proficiat.ga zo door. Kan geen andere tegen aan.dank hiervoor. Voor

Voor ons kan het niet beter.

Rene Dolstra

Prima geregeld

aanbod, snelle levering

alles prima

Beste meneer Dolstra,
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden was met uw bestelling en alles prima was. We zijn erg blij dat u ons 4,5e sterren hebt gegeven!
Team...
Beste meneer Dolstra,

Rob Van Eijbergen

Super

Netjes op tijd

Ga zo door

Beste meneer Van Eijbergen,
Fijn om te horen en we gaan zeker zo door! Heel erg bedankt dat u Aluparts in uw review 5 sterren hebt gegeven.

Gaston Ledoux

Snel en goed geholpen

Alles oké

Beste meneer Ledoux,
Heel erg bedankt voor uw mooie review van Aluparts! We zijn erg blij dat u ons 5 sterren hebt gegeven.

hoekstra

Slecht wil telefonisch een vraag stellen over aanpassen rolluiken krijg gelijk antwoord dat ze niet willen mee denken / werken

Positieve punten

hoor verhaal van potentiele klant eerst is goed aan en doe mischien een nieuwe ervaring op als bedrijf.

Beste meneer Hoekstra,
Beste meneer Hoekstra,
Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het telefoongesprek met mijn collega. U vertelde dat u een rolluik wilde ombouwen naar een screen. Een rolluik en een screen zijn helaas echt 2 verschillende producten. U zou de kap, buis, zijgeleiders, doek en onderlijst moeten vervangen om een rolluik om te bouwen naar een screen, oftewel letterlijk alles. U gaf al aan dat de zijgeleiders niet vervangen kunnen worden doordat deze ingebouwd zijn.
We snappen dat het niet leuk is om te horen dat de oplossing die u bedacht had, voor het probleem dat u heeft, niet professioneel uit te voeren is. Het voelt nu echter alsof het Engelse spreekwoord hierop van toepassing is: don't shoot the messenger.
Onze excuses voor hoe het uiteindelijk gelopen is en we hopen dat u uiteindelijk een bevredigende oplossing vindt voor het ingebouwde rolluik.