Aluparts

Ton Van de Kraats

Goed en duidelijk bestelsysteem.

Positieve punten

Bij vragen is aluparts goed bereikbaar

Order kosten zijn in relatie met kleine bestellingen hoog. Bij online bestellen eigenlijk wel een beetje achterhaald.

Nick Vos

snelle levering

nee

Frank Verbeken

Vlekkeloos

alles ok

geen, doe zo voort

G J Van Dijk

Snel geleverd, maar de verpakking zou beter kunnen. Een soliris uno los verpakt in een onverdoofd, zonder extra bescherming zodat het in het doosje lag te rammelen. En dan met postnl !. Ga het... Snel geleverd, maar de verpakking zou beter kunnen. Een soliris uno los verpakt in een onverdoofd, zonder extra bescherming zodat het in het doosje lag te rammelen. En dan met postnl !. Ga het vandaag monteren en kijk of niet schade heeft opgelopen.

Snelle levering.

Verpakking

Reactie Aluparts:

Beste meneer van Dijk,
Beste meneer van Dijk,
Naar aanleiding van uw klacht heb ik er met mijn collega naar gekeken. Er is niet genoeg plek in de doos om aan beide kanten een opvulluchtkussen te doen, waardoor het opvullen eerder kwaad doet dan goed. We verzenden de Somfy zon-windautomaten altijd in deze dozen en tot nu toe komen ze altijd heel aan.
Mocht er schade zijn aan de Soliris Uno of u nog verder hierover wilt overleggen, vragen we u om contact op te nemen met onze klantenservice: info@aluparts.nl
Team Aluparts

Itsme

goed contact via telefoon

De producten sneller uitleveren na betaling , tijd tussen betaling en versturen vond ik wat lang duren.

Patty Leppens

Vlotte en correcte service