Aluparts

H Velvis

Vlotte afhandeling en informatie

vriendelijk, correct

Jan Dees

Er was een vlotte en goede afhandeling van mijn bestelling

Positieve punten

nadat het bestelde niet bleek te voldoen, kreeg ik per mail snel en goed advies voor de retourzending

A De Jong

Levert niet op tijd, product niet op voorraad.

Uiteindelijk ander product gekregen

Levertijd,

C.A. de Waard

Levering kwam binnen met transportschade. Aluparts heeft het direct opgepakt en de beschadigde onderdelen nieuw opgestuurd.

Positieve punten

Klacht op de juiste manier afgehandeld!

Hans De Graaf

Volgens afspraak

Nee

Scheper IST

Beste Aluparts in antwoord op mijn reactie gaat u voorbij aan de kern van de zaak dat de afstandbediening 10906 niet werkt op de nieuwe grijze motoren in tegenstelling wat u aan geeft op uw site dat... Beste Aluparts in antwoord op mijn reactie gaat u voorbij aan de kern van de zaak dat de afstandbediening 10906 niet werkt op de nieuwe grijze motoren in tegenstelling wat u aan geeft op uw site dat dit wel zo is in het telefoon gesprek gaf u dat wederom aan, we hebben contact gezocht met Brel Nederland die hebben ons wegwijs gemaakt dat de 5 kanaals afstand bedieningen niet werken op de grijze motoren alleen en louter op de rode motoren we hebben de motor retour gestuurd naar u aan halve maat -regelen hebben we niets dat de motor niet compleet was daar konden wij nog mee leven.

tja

Scheper IST

Radio motor brel besteld levering liet op zich wachten helaas motor niet compleet oke we waren noch voorzien motor laat zich niet verbinden met handzender telefonisch contact we moesten de 10906... Radio motor brel besteld levering liet op zich wachten helaas motor niet compleet oke we waren noch voorzien motor laat zich niet verbinden met handzender telefonisch contact we moesten de 10906 hebben hebben we alleen in 5 kanaals uitvoering we hadden ook eerst moeten bellen maar ja je gaat er van uit dat op de site staat dat deze handzender voor alle radio motoren van Brel geschikt zijn..... advies stuur de motor maar retour daar zijn we dan dagen mee bezig bestellen en retour sturen.

tja..

probeer eens een oplossing te bieden

Reactie Aluparts:

Beste meneer Scheper,
Beste meneer Scheper,
Wij betreuren uw negatieve reactie. Zoals mijn collega vanochtend aangaf heeft u een losse buismotor besteld, geen buismotorset. Dan had u de adaptieset, motorsteun en bediening er bij gehad. Uw bestelling was dus wel compleet geleverd.
We hebben geprobeerd met u mee te denken naar een oplossing en één van de opties die we hebben aangeboden was de motor retour sturen, wat altijd tot de mogelijkheden behoort. Als u nog wenst te overleggen over wat er nog meer mogelijk is, staan we altijd voor u klaar.
Team Aluparts

Jan Blom

Bestelling goed geleverd. Tevreden met produkt.

Snelle levering via brievenbuspost

Niet.

Marie-José Smits

Geleverd zoals besteld

Iets sneller leveren

Bas Alferink

Makkelijker te vinden en te bestellen wat ik zocht, somfy zonnescreen motor.

Positieve punten

Duidelijke informatie en makkelijk te bestellen.

Nvt