Aluparts

Zoals het hoort: correct

Snel en adequaat

nvt

W van Abeelen

Materiaal besteld om carport dak te vervangen.

Positieve punten

Goede site met duidelijke uitleg.
Telefonisch goed te bereiken bij vragen.
Vriendelik en klantgericht.
Snelle levering.

Peggy Bakker

Prima contact gehad prima gehad

Ken Van Horsen

Gewoon goed SUPER

??

Valerie Rijckmans

Positieve punten

goed bereikbaar en snel advies

bereikbaarheid in het weekend

Kees Van Gorcum

Positieve punten

Snelle levering en incomplete levering was snel en zonder problemen opgelost!

P.C. van Eijkelenburg

De ervaring die ik heb met Aluparts is zonder meer perfect. Ik wilde van een handmatig bediend terrasscherm en electrisch bediend scherm maken. Om zeker te zijn dat ik de juiste motor zou bestellen... De ervaring die ik heb met Aluparts is zonder meer perfect. Ik wilde van een handmatig bediend terrasscherm en electrisch bediend scherm maken. Om zeker te zijn dat ik de juiste motor zou bestellen heb ik dit telefonisch gedaan. Ik werd te woord gestaan door een vriendelijke, ter zaken deskundige juffrouw. Samen hebben we uitgevogeld welke motor de juiste was. Motor besteld en met 2 dagen was de bestelling binnen. Ik ben toen begonnen met het verwijderen van het handmatig mechanisme en het monteren van het electrische mechanisme. Het bleek dat een en ander niet paste.
Ik heb toen Aluparts gemaild en daarin vermeld dat het een Smits Primo terrasscherm was en een en ander uitgelegd met foto’s. Ik kreeg al spoedig een mailtje terug van dhr. Martin Wemmenhove dat hij in de documentatie van het Primo scherm er achter was gekomen dat ik een speciale steun nodig had en dat hij die steun zou opsturen. En de steun is binnengekomen, gemonteerd en het probleem was opgelost. Ik heb nog gevraagd of er nog kosten aan waren verbonden, maar dhr. Wemmenhove deelde mee dat hij hoopte dat ik er mee was gered.
Al met al een perfecte service. Chapeau.

Positieve punten

Snel, vriendelijk, correct, ter zaken deskundig, goed bereikbaar, zeer goede service, prijs kwaliteit verhouding, etc.

Ga vooral door zoals boven omschreven.

Reactie Aluparts:

Bedankt voor deze mooie review, ik heb 'm met mijn collega's gedeeld! Hier doen we het voor.
Team Aluparts

Oliver Teetzmann

Heel goede ervaring.

Positieve punten

Goede service, bestelling heel nauwkeurig afgewerkt.

Maarten Batens

Stuk besteld

Stuk geleverd

NA

Aluminium buizen 22 mm gekocht.

Vlotte service en afhandeling