Aluparts

Marjolijn van Ekkendonk

Snelle en correcte levering. Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Positieve punten

Duidelijke website, goede prijs, snelle service.

Johan Desmedt

In orde

comunicatie

Cor van Unen

Snel en duidelijk

ja

Snelle levering. Goede communicatie

john dols

Het is nog te vroeg om de bestelde onderdelen te beoordelen .

Positieve punten

alles functioneerd prima tot nu toe.

het zou toch handiger zijn een betere en helderde beschrijving en installatie van het geleverde product te leveren.

Harry

Fantastisch

advies, snelheid

G.J. Velthuis

correct

R. Pleging

Ik heb een tentrail besteld, daarbij aangegeven dat het zonder ‘vlag’ moest zijn. Eerst mondeling, later ook bij de schriftelijke bestelling. Ik heb de rail zelf in Pesse opgehaald. De rail zat heel... Ik heb een tentrail besteld, daarbij aangegeven dat het zonder ‘vlag’ moest zijn. Eerst mondeling, later ook bij de schriftelijke bestelling. Ik heb de rail zelf in Pesse opgehaald. De rail zat heel goed ingepakt. Ik heb een klein stukje opengemaakt en het leek de goede rail. Thuis bleek echter dat het een rail met vlag was, en die kon ik niet gebruiken. Ik heb meteen Aluparts gebeld en werd vriendelijk en doortastend te woord gestaan. Binnen een uur kreeg ik bericht dat het idd verkeerd geleverd was. De nieuwe rail is de volgende dag thuis bij mij afgeleverd. Puik werk, heel netjes afgehandeld, ik ben er heel blij mee

Positieve punten

De snelle afhandeling van de gemaakte fout. De snelle levering van de rail bij mij thuis

Voortaan meteen de goede rail leveren. Scheelt mij een hoop gedoe en jullie zelf de kosten

Rene Schipperen

Snelle levering. Precies zoals ik bedoelde

Snel en kloppend

Niets

Benny Stinkens

Gewoon correct

duidelijkheid op de website

verzendingskosten waren bijna duurder als het onderdeel wat ik nodig had.