Aluparts

prima verzorgde afhandeling

Enige twijfel ontstond of de betaling wel gelukt was.; de naam van de begunstigde bleek namelijk anders dan die van de webshop. Na een mailtje met werd bevestigd dat alles in orde was; de naam van... Enige twijfel ontstond of de betaling wel gelukt was.; de naam van de begunstigde bleek namelijk anders dan die van de webshop. Na een mailtje met werd bevestigd dat alles in orde was; de naam van de begunstigde was die van het moederbedrijf. Mijn voorstel is die naam op de website te vermelden; dat scheelt verwarring.

Pieter Venis

Goede service/opvolging bestellingen

Positieve punten

Beantwoorden alle gestelde vragen professioneel en duidelijk.

Geen.

Snel geleverd, tegen prima prijs.

Snel, duidelijk

Snelle levering en prima artikel.

Positieve punten

Bij gestelde vragen snel antwoord.

Het contact die ik met Alupart had was prima dus ik zou geen verbeter punten kunnen noemen.

Wat wel een punt is voor de leverancier van de bestelde buismotor dat er een duidelijker afstelbeschrijving bij geleverd wordt.

Helemaal goed. Geen probleem

Goede en snelle levering

Eerste keer een bestelling geplaatst. Volgende dag al geleverd. Mooi afgewerkt materiaal.

Komen afspraken na.

N.v.t.

Zeer positief

Positieve punten

Duidelijk, snel en goed advies!

Snelle levering, ruim assortiment, goede prijs/kwaliteit van de geleverde onderdelen.

Zie voorgaande.

Zou fijn zijn als ik vooraf had geweten wat de massa per strekkende meter was. Dit in verband met ontvangst onderdelen op thuis adres. Dit had de chauffeur nooit alleen kunnen lossen, zelfs niet... Zou fijn zijn als ik vooraf had geweten wat de massa per strekkende meter was. Dit in verband met ontvangst onderdelen op thuis adres. Dit had de chauffeur nooit alleen kunnen lossen, zelfs niet tesamen met mijn echtgenoot.

Reactie Aluparts:

Bedankt voor uw suggestie, we nemen het mee als mogelijke verbetering voor de website.
Team Aluparts

Onderhoud School

Voor het eerst onderdelen besteld bij Aluparts.nl
Na 1 week gebeld ivm geen reactie.
Voor het eerst onderdelen besteld bij Aluparts.nl
Na 1 week gebeld ivm geen reactie.
Netjes te woord gestaan: Onderdelen waren niet op voorraad bij Aluparts en waren besteld worden volgende week geleverd.
Hierna netjes de juiste onderdelen in orde ontvangen.

Positieve punten

Overzichtelijke website met de juiste beschrijvingen
Telefonisch contact hierna was goed en duidelijk

Probeer de klant op de hoogte te houden over de levertijd en datum.
Mail was niet verzonden maar heb deze later ook niet meer gehad, ook niet in mijn Spam box

John

3 keer een buis besteld.

Positieve punten

Overzichtelijke site, komen afspraken kwa levering na.