Aluparts

Fijne afhandeling en communicatie over de bestelling

nette levering

M. Bakker

Prima product die super snel werd geleverd.

Bestelling onderdelen voor hordeur

Goed geleverd

H. Kramer

Perfect!!!!

Positieve punten

Goede prijsstelling en zeer snelle levertijd. Telefonische informatie vooraf was perfect.

Onderdeel besteld voor screens,vlotte levering

moeilijk te beoordelen na 1 x bestellen

Ruijter

Fijn bedrijf, goede communicatie en service gericht.

Positieve punten

Mee denkend en goede service.

Snel en adequaat geleverd

snelle levering

voor een product dat gewoon met de post komt door de brievenbus zijn de verzendkosten relatief hoog

Over het algemeen positief!
Personeel vriendelijk en attent.

Positieve punten

Er wordt snel gereageerd op vragen per e mail.
De levering van sreens heeft wat lang geduurd door vakantie bij leverancier, Aluparts treft hierbij geen blaam!

De website zou bij de doeken wat verbeterd kunnen worden, bv bij de screens te vermelden dat de ingegeven maten inkl de zoom en omslag is! ( ik heb daar apart over moeten bellen.)
Bij de...
Bij de bestelling van screendoek kun je aanvinken met volant!
Dat is bij sreens volgens mij niet aan de orde!
Vink je dit aan of staat het aangevinkt dan gaat de m2 prijs omhoog en krijg je een andere stuksprijs, dat is wel wat misleidend!

Willem van Aalst

Alles correct afgeleverd

André

De middag voordat dit bedrijf met vakantie ging, gebeld dat de verloopsokken van de door ons bestelde zonnescherm motor, dat ons zonnescherm inwendig een velsnaad heeft en de verloopsokken niet. De... De middag voordat dit bedrijf met vakantie ging, gebeld dat de verloopsokken van de door ons bestelde zonnescherm motor, dat ons zonnescherm inwendig een velsnaad heeft en de verloopsokken niet. De uiterst vriendelijke telefoniste beloofd twee passende te sturen.
Nee dus, in een laat mailtje van Alupart moesten we zelf maar een gleuf voor velsnaad maken. Tevens paste de meegeleverde beugel niet. Géén leuke ervaring en hebben iemand ingeschakeld die alles voor 25euro in orde maakte. Aluparts was lekker op vakantie.

Positieve punten

De belofte aan de klant NIET nakomen.

Aluparts moet ook als ze op moment van vakantie gaan, de klant tevreden stellen. NIET DUS.