Aluparts

Goede duidelijkewebsite

duidelijk en snel

nee

Toon Langenberg

Ik heb een zeer goede ervaring met Aluparts. Snelle levering en goede materialen. Zeker een aanrader voor de volgende keer.

Positieve punten

Kennis van zaken en goefe service.

Ga zo door

Peter

Aluminium profielen besteld. Deze kwamen beschadigd binnen. Na hier melding van te hebben gemaakt bij aluparts ontving ik de volgende dag een mail met het bericht dt nieuwe profielen zouden worden... Aluminium profielen besteld. Deze kwamen beschadigd binnen. Na hier melding van te hebben gemaakt bij aluparts ontving ik de volgende dag een mail met het bericht dt nieuwe profielen zouden worden opgestuurd. Deze kwamen onbeschadigd binnen.

Nazorg, service perfect!

Kortere levertijden zou erg welkom zijn.

Geleverd produkt ( draad ) voor plisse deur
Was goed.

C.L.M. van der Linden

Alles correct geleverd

Positieve punten

Veel verschillende onderdelen welke nergens anders te vinden zijn op internet

J.Legierse

Eenvoudige bestelling keurig op tijd bezorgd

snel bezorgen

Ik ben zeer tevreden over de snelheid van de levering en de kwaliteit van het product. Ik kan dan ook Aluparts aanbevelen.

Positieve punten

Website overzichtelijk en zelfverklarend.
Website overzichtelijk en zelfverklarend.
Winkelen naar het specifieke onderdeel is een fluitje van een cent. Dit uit ervaring in vergelijking met andere websites. Het onderdeel was snel gevonden met de volledige weergave van de specificaties zodat ik de juiste keuze kon maken. Dat zie ik nog wel eens anders. Uiteindelijk zorgt dit ervoor dat ik snel het juiste onderdeel kon vinden. Nu weer en uitstekend werkend zonnescherm. Dank.

Niet zichtbaar

Correcte afhandeling van mijn bestelling.

Positieve punten

Ik was vergeten om de kleur van de alu horprofielen aan te geven en ze mailden snel om dat te vragen.

Nico koller

Snelle levering, duidelijke site.

Snelle levering.

Wim van Lee.

Buitengewoon goed juiste onderdeel en snelle bezorging.

Positieve punten

Dat ze kundig zijn in wat ze doen.

Geen.