Aluparts

Gerard Hofste

De ervaring is positief.
Bestellingen worden snel en correct afgehandeld.
De informatie (terugkoppeling) omtrent de bestelling / levering werd bijzonder op prijs gesteld.

Positieve punten

Detail kennis van de producten.
De toepassingsmogelijkheden en onmogelijkheden.
Detail kennis van de producten.
De toepassingsmogelijkheden en onmogelijkheden.
Het verbaasde me dat de "telefoniste" me direct kon helpen met diverse maatvoeringen van de diverse producten.

Op een vraag per email, betreffende enkele buismotor adapters, werd weliswaar zeer adequaat gereageerd, maar enige vorm van meedenken hebben ik hierin niet bespeurt.
E.e.a. zou naar mijn...
E.e.a. zou naar mijn mening meer commercieel kunnen.
Bv. Naast een aluminium buis en enkele proppen heeft een klant wellicht ook een aandrijving nodig.
Onder het mom van niet geschoten is altijd mis, zijn er wellicht nog meer commerciële mogelijkheden.

Vlotte correcte levering

Giesen

Goed verpakt en vlotte levering.

Ruim assortiment profielen

Geen.

Bakker

Goede communicatie, snelle en correcte verzending en een goede informatie gehad bij het installeren......

Positieve punten

De service, ook telefonisch....

geen!!!!!

bakkerij martin dikkebus

Positieve punten

snelle service, goeie hulp en uitleg

Hans Slootjes

Het was niet de moeilijkste en ook geen grote opdracht maar het was nodig hierover van mijn kant veel vragen te stellen en veel te overleggen via de mail.
Dit ging steeds met veel geduld en...
Dit ging steeds met veel geduld en begrip van de zijde van Aluparts.

Positieve punten

Goede communicatie, klantvriendelijk en hoge kwaliteit.

Geen!

Jan van Soest

Alles perfect geregeld met zeer duidelijke informatie over de geplaatste bestelling zeer goed!!!!

Positieve punten

Zeer goede en super snelle levering in perfect en stevig materiaal geleverd zonder problemen altijd weer!!!!!

Geen ben zeer tevreden met dit bedrijf kan het alleen aanbevelen!!!!

Verel

Top Geregeld