Aluparts

Ze bieden als een van de weinige de materialen voor een plissé hor te herstellen, dus dat was fijn. Echter heb ik toch een nare nasmaak er aan over gehouden. Uiteraard heb ik bewust ervoor gekozen,... Ze bieden als een van de weinige de materialen voor een plissé hor te herstellen, dus dat was fijn. Echter heb ik toch een nare nasmaak er aan over gehouden. Uiteraard heb ik bewust ervoor gekozen, maar op de website staat een een haspel met koord en je krijgt een opgerold items in een envelop. Zodra je dit probeert los te maken ben je meteen een half uur bezig om het koord uit de knoop te halen en echt ergens op te rollen. Ook de verzendkosten wordt blijkbaar gebruikt om winst te maken. Ik betaalde 3,50 verzendkosten terwijl de envelop gefrankeerd was voor 1,54. Dat voelt als consument toch altijd apart aan.

Het product zelf is goed dus daar heb ik niks op aan te merken, maar de manier waarop het op de website staat en de manier waarop er blijkbaar winst moet worden gemaakt op verzendkosten maakt het een ervaring met een nasmaak. Vandaar ook mijn 2,5 ster.

Positieve punten

Ze hadden hetgeen ik nodig had

Zwart

Zeer goed

Positieve punten

Goed matriaal en keurig afgeleverdn

Nee

Rob

Goede snelle levering goede prijs en zeer goede service

Positieve punten

Bij levering iets kapot geen probleem word direct opgelost en nieuw gestuurd

Buismotor besteld voor zonwering, duidelijke info, vlotte levering.

Positieve punten

Duidelijke info, vlotte levering.

T v Boven

Keurig, vriendelijk en goed telefonisch geholpen met vragen over een profiel wat gezaagd moest worden en eventueel enkele gaten.

Positieve punten

Goede service en correcte snelle levering! Goede telefonische ondersteuning

Prima levering, duidelijke website

Positieve punten

snelheid en duidelijkheid mbt levering

SCHILDERSBEDRIJF NIJZINK

KOMEN AFSPRAKEN GOED NA

S,MORGENS VROEG AAN WEZIG

NEE

Ad v. Kruijsbergen

Mijn ervaring is dat Aluparts snel en correct levert. Mijn bestelling werd reeds na enkele dagen bezorgd. Zeker een firma die aan te bevelen is.
Nog bedankt voor Uw service.
Ad v....
Nog bedankt voor Uw service.
Ad v. Kruijsbergen

Snel en op maat leveren

Wat mijn bestelling betreft niet.

Ingo Hillmann

Zeer tefreden super product een service

H. Kuijpers

Correct verloop van de levering.

Geen opmerkingen.

Jammer dat er geen melding was van het tijdstip van levering.