Aluparts

Lange levertijd net binnen de limiet.

Prijs

Eerder melden van levering.

Vriendelijke klantenservicen

Nee

Een goede overzichtelijk site. Moesten onderdeel hebben voor knikarm scherm. Aan de hand van tekening konden we zien dat ook al was t onderdeel wat veranderd t.o.v. het oude (30 jaar), dat t zou... Een goede overzichtelijk site. Moesten onderdeel hebben voor knikarm scherm. Aan de hand van tekening konden we zien dat ook al was t onderdeel wat veranderd t.o.v. het oude (30 jaar), dat t zou voldoen. Ook de begeleidende tekst bevestigde dat. Na 1 dag kwam de bestelling. En....het zonnescherm werkt weer. Voor 50 euro klaar

Goede overzichtelijke site.
Goede toelichting bij de onderdelen+ overzichtelijke tekeningen.

Goede service

Goede service

snelle levering

Tjerk Koopmans/Jacobs Heteren BV

Via internet gevonden toen ik een onderdeel van ons zonnescherm zocht

Positieve punten

wordt goed geluisterd en geadviseerd

nee niet direct

Jan Halsema

Positief

Positieve punten

Hoe er werd gereageerd nadat ik gemeld had dan mijn bestelling niet was aangekomen na ruim een week na het bestellen. Envelop is vermoedelijk zoek geraakt bij de bezorger?
Er zou direct een...
Er zou direct een nieuwe zending worden gedaan, die ik drie dagen later dan ook in de bus had.

Geen.

Jan Halsema

Positief

Er zou direct een...

Geen.

Patricio

Bij het zoeken naar een zonnescherm motor bih Aluparts terecht gekomen. De site was erg overzichtelijk en duidelijk.
Met de bijgevoegde handleiding en wat filmpjes van internet is de motor...
Met de bijgevoegde handleiding en wat filmpjes van internet is de motor gemonteerd en deze doet wat ie moet doen.
De bezorging van het pakket was een teleurstelling en heeft bijgedragen aan een lagere score.
Het hele traject tot aan de bezorging bepaalt namelijk de klantervaring.

Overzichtelijke site.
Order snel in behandeling genomen en aan de pakketdienst aangeleverd.
De bestelling zelf ging makkelijk en vlot.

Andere pakketdienst contracteren.
Andere pakketdienst contracteren.
De bezorging laat te wensen over. Op de bezorgdag werd het pakket niet geleverd. Na mailcontact met Transmission is het daarna toch nog 2x mis gegaan met de bezorging.
Toen het pakket eindelijk werd bezorgd was het flink beschadigd. Dit pakket uiteraard geweigerd. Ook de daarop volgende keer was het pakket beschadigd met enkele krasjes op de motor tot gevolg. Dit keer maar wel aangenomen. We waren inmiddels 2 weken verder.

Aluparts is een bedrijf waar kwaliteit hoog in het vaandel staat. De aluminium platen die ik had besteld zijn met zorg gespoten en eveneens met grote zorg verpakt. De koerier belt netjes op waar hij... Aluparts is een bedrijf waar kwaliteit hoog in het vaandel staat. De aluminium platen die ik had besteld zijn met zorg gespoten en eveneens met grote zorg verpakt. De koerier belt netjes op waar hij de spulletjes kan neer leggen.
Alles was perfect geregeld

Positieve punten

Kwaliteit van de geleverde gespoten platen maar zeker ook de verpakking

Op dit moment geen verbeterpunten te melden