Aluparts

Anton van Diesen

Snelle en goede verzending.
De handleiding had beter gemogen, maar na telefonisch te zijn geholpen is alles gelukt. (40-nm-brel-radio-motorset

Goed telefonisch geholpen
goede verzending
redelijke prijs

misschien de handleiding, maar dat ligt aan Brell

Annet

De levering van het door mij bestelde zonweringsdoek duurde echt veel langer dan ik - na het lezen van de informatie op de site- had verwacht. Verder is het overigens wel keurig verpakt bezorgd en... De levering van het door mij bestelde zonweringsdoek duurde echt veel langer dan ik - na het lezen van de informatie op de site- had verwacht. Verder is het overigens wel keurig verpakt bezorgd en het doek zag er ook prima afgewerkt uit.

De prijs.

Probeer toch wat duidelijker te zijn in de levertijden.

Goede snelle en duidelijke afhandeling

Snelheid

Aart

Duidelijke website, goede informatie snelle levering.

Positieve punten

Het advies m.b.t. welke zonnescherm motor je als vervanging moet bestellen. Prijsniveau is prima

Neen

Snel

Snel

Anoniemyytai

Onderdeel voor bediening zonnescherm gezocht. Plaatselijke bedrijven toonden geen interesse voor reparatie.
Op internet gezocht en website van Aluparts gevonden.

Positieve punten

Website pakt zoektermen, website is duidelijk, goede doorverwijzing naar subpagina's, Onderdeel gevonden en goed zichtbaar afgebeeld. Bestel- en betaalvoorwaarden duidelijk. Levering volgens... Website pakt zoektermen, website is duidelijk, goede doorverwijzing naar subpagina's, Onderdeel gevonden en goed zichtbaar afgebeeld. Bestel- en betaalvoorwaarden duidelijk. Levering volgens afspraak. Onderdeel gemonteerd en zonnescherm werkt naar behoren. Probleem opgelost.

Geen minpunten.

Sneller geleverd dan verwacht

Ruim assortiment

rd langendam

Perfect geregeld alles een zonneschermmotor nu met afstandsbediening geen enkel probleem gehad toch 25 jaar oud het scherm

Positieve punten

Je betaald krijgt een nota plus de bezorging is erg snel en goed

nvt

Duidelijk en snel !

Positieve punten

goede en duidelijke info op de site.

nvt